vineri, 17 februarie 2012

Bancuri psihiatrice

Armando Roa
Robotul telefonic la spitalul de psihiatrie:
Daca suferi de tulburare obsesivo-compulsiva apasa repetat tasta 1.
Daca esti co-dependent , roaga pe cineva sa apese tasta 2.
Daca ai personalitati multiple, apasa tastele 3, 4, 5 si 6.
Daca esti paranoic, nu e nevoie sa apesi vreo tasta, stim deja cine esti!
Daca esti schizofrenic, asculta cu atentie si o voce iti va spune ce tasta sa apesi.
Daca esti deprimat, nu conteaza ce tasta apesi, oricum nu iti va raspunde nimeni.
Daca suferi de halucinatii, fii atent ca obiectul acela pe care il tii la ureche este viu si o sa te muste de ureche!
~~~

Inainte aveam personalitati multiple. Acum toti ne simtim foarte bine!
~~~

Inainte eram indecis. Acum nu mai sunt asa sigur...
~~~

Dupa ce noul pacient se aseaza pe canapea, psihologul zice:
- "Te-as ruga sa-mi povestesti de la inceput"
- "Bineinteles, spune pacientul. La inceput am creat cerul si pamantul... "
~~~

- Doctore, cred ca sunt o pisica.
- De cand se intampla asta?
- De cand eram o pisicuta.
~~~

De cati psihologi e nevoie sa schimbi un bec?
a) de niciunul, becul se va schimba singur cand va fi pregatit.
b) doar de unul, dar becul trebuie sa vrea cu adevarat sa se schimbe.
c) doar de unul, dar e nevoie de 9 sedinte.
~~~

Doctorul il intreaba pe unul dintre pacientii "sariti de pe fix":
- Ia spune-mi, de ce te lauzi la toata lumea ca esti Napoleon, iar mie imi spui ca esti Ludovic al XIV-lea?
- Pe dumneavoastra nu pot sa va mint, doar sunteti medicul meu!
~~~

 Nu stiu ce sa ma fac, domnule doctor. Casatoria mea a intrat intr-un impas.
- Cum asa?
- Pai, sotia mea nu ma poate suferi cand sunt beat, iar eu n-o pot suferi cand sunt treaz...
~~~

Doctore, ce aveti pentru ridurile mele?
- Cel mai mare respect!
~~~

Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici