joi, 9 februarie 2012

Computers... no coment..

Aceasta este o intamplare adevarata petrecuta la Word Perfect Help Line. Angajatul companiei participant la discutia urmatoare a fost concediat. Oricum, el a dat in judecata compania pentru "concediere fara motiv". 

Ceea ce urmeaza este un pasaj din discutia care a dus la concediere. 

* "Word Perfect Technical Desk, va pot ajuta cu ceva?" 
* "Da, am o problema cu Word Perfect" 
* "Ce problema?" 
* "Pai, scriam si dintr-o data toate cuvintele au disparut." 
* "Au disparut?" 
* "Da, au disparut." 
* "Hmm. Si ce afiseaza ecranul tau acum?" 
* "Nimic." 
* "Nimic?" 
* "E negru; si nu accepta nimic din ceea ce scriu." 
* "Esti inca in Word Perfect, sau ai iesit?" 
* "De unde vrei sa-mi dau seama?" 
* "Vezi un prompter C: pe ecran?" 
* "Ce-i ala un prompter C" 

* "Nu conteaza. Poti misca cursorul pe ecran?" 
* "Nu e nici un cursor; Ti-am spus ca nu accepta nimic din ceea ce tiparesc!" 
* "Monitorul tau are un indicator de functionare?" 
* "Ce e ala un monitor?" 
* "Este chestia aia cu ecran si care arata ca un TV. Are o luminita care sa-ti arate daca e deschis sau nu?" 
* "Nu stiu." 
* "Atunci uita-te in spatele monitorului si vezi unde duce cablul electric. Poti sa vezi asta?" 
* "Da, cred ca da." 
* "Minunat. Urmeaza cablul electric, si spune-mi daca este bagat in priza." 
* "...Da, este." 
* "Cand te-ai uitat in spatele monitorului, ai observat ca sunt doua 
cabluri si nu doar unul bagate in monitor?" 
* "Nu." 
* "Ei bine, sunt doua. Mai uita-te o data si gaseste si celalt cablu." 
* "Ok, l-am gasit." 
* "Urmareste-l si spune-mi daca este bagat bine in spatele computerului tau." 
* "Nu pot sa fac asta." 
* "Huh. Dar macar poti vedea daca este?" 
* "Nu." 
* "Nici daca iti pui genunchiul pe ceva sau te intinzi pe ceva?" 
* "O, nu e din cauza ca nu am unghiul bun, ci din cauza ca e intuneric." 
* "Intuneric?!" 
* "Da, lumina din birou este stinsa, singura lumina care vine este de afara." 
* "Pai, aprinde lumina in birou." 
* "Nu pot." 
* "Nu? De ce?" 
* "Pentru ca e o pana de curent." 
* "Aaa...o pana de curent? Aha, ok. Cred ca am rezolvat problema. Mai 
ai cutiile si manualele si chestiile de impachetare cu care a venit computerul tau?" 
* "Da, le tin in dulap." 
* "Bine. Du-te si adu-le, si baga sistemul in cutii exact asa cum l-ai primit. Si apoi du-l inapoi de la magazinul de la care l-ai luat." 
* "Adevarat? Este chiar atat de grav?" 
* "Da, ma tem ca da." 
* "Atunci asta e, il duc inapoi. Si ce sa le spun?" 
* "Spune-le ca esti prea prost ca sa ai un computer."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici