sâmbătă, 25 februarie 2012

La doctor..

- Dom' doctor, sa stiti ca barbatul meu ma inseala!
- De unde stiti?
- Am patru copii si nici unul nu seamana cu mine...
 ***

- Doctore, nu i-ati putea admininstra sotului meu un medicament pentru a visa noaptea peste?
- De ce? E cumva pescar?
- Nu, dar de vreo doua luni viseaza noapte de noapte vrabii.
- Si ce va deranjeaza, pesti sau vrabii, nu e totuna?
- Nu, ca daca ar visa pesti, nu ar mai ciripi.
 ***

- Domnule doctor, am avut un cosmar toata noaptea: se facea ca trageam de o usa pe care scria ceva.
- Si ce scria?
- Impinge!
 ***
Medicul iese transpirat din sala de operatii. Se intilneste cu un alt medic care il intreaba ce s-a intimplat. La care acesta raspunde:
- Am avut o operatie foarte grea. Pacientul, un politist, nu prezenta activitate cerebrala. I-am deschis calota craniana si nu imi venea sa cred ochilor. Era goala. Doar un fir de ata. Timp de 4 ore, m-am gindit daca sa tai ata sau nu. Pina la urma, am taiat-o. Si ce crezi ca s-a intimplat?
- Ce s-a intimplat?
- I-au cazut urechile.
 ***

Un tip merge la doctor si spune atingind diferite parti ale corpului:
- Doctore, cind imi apas bratul ma doare. Cind ating gitul ma doare. Cind imi ating stomacul ma doare. Am o boala rara?
- Nu, ai degetul fracturat.
 ***

Medicul sef al serviciului de cardiologie intra in goana la morga strigand:
- Scoate-l repede pe nr. 3 din sertar! Nu pulsul lui s-a oprit, ci ceasul meu!
 ***

O prostituata se duce sa o consulte un ginecolog.
- Pierdeti mult la menstruatie? o intreaba doctorul.
- Foarte mult! Cel putin un milion pe noapte…
 ***

 - Domnule doctor, ati uitat ca de trei minute stau cu limba scoasa?
- N-am uitat, dar vreau sa scriu reteta in liniste.
 ***

Sanatate
Care este diferenta dintre doctori si pacienti intr-un spital de psihiatrie? 
Pacientii se fac bine si pleaca. 
 ***

Radiologul zice pacientului: 
- Am 2 vesti: 1 proasta si 1 buna, pe care o zic prima? 
- Pai pe cea rea. 
- In radigrafie se vede ca aveti o tumoare imensa pe plamani. 
- Si cea buna? 
 -Se poate rezolva in Photoshop!...
 ***

Inaintea unei operatii, chirurgul isi intreaba pacientul: 
- Ce varsta aveti? 
- Peste o luna voi implini 40 de ani. 
- Imi place optimismul dumneavoastra! 
 ***

-Domnule doctor, impotenta te ia asa, dintr-odata? 
-Nu, mai intai te lasa sa te faci de ras de vreo 2-3 ori...
 ***

Doctorul îl întreaba pe Bula:
-Spune-mi, te rog, cum te protejezi când faci sex? 
-Domnule doctor, sunt foarte precaut, folosesc prezervativ si manusi chirurgicale!
-Si partenera?
-Care partenera?!
 ***

Inaintea anesteziei, pacientul il intreaba pe doctorul chirurg: 
 -Domnule doctor, ce sanse am?
 -Fac operatia asta a suta oara!
 -Oh, atunci sunt linistit! 
 -E si normal! Odata si-odata trebuie sa-mi reuseasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici