sâmbătă, 3 martie 2012

Mai si glumim..

Care a fost primul barbat care a spus:   “E nevoie de o femeie in casa!"?
Raspuns:  Mesterul Manole!
***


Bula, tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
- Visez sa fiu miliardar, ca tatal meu.
- Pai ce, tatal tau e miliardar?
- Nu, dar si el viseaza.
***


Un elev intreaba:
- Doamna profesoara, cine ne-a adus pe noi pe lume?
- Barza, ati auzit?
Si ii ia pe toti in parte,
- Ionel, ai inteles?
- Da, dna profesoara!
... si ajunge la Bula:
- Ai inteles, Bula?
Bula, sta pe ganduri si intreaba:
- Barza-i cea care sta intr-un picior?
- Da.
- Nu cred ca se culca tata cu asa ceva!
***
- Sotia dumitale va fi frumoasa, desteapta si bogata, ii spune ghicitoarea unui barbat.
- Minunat, dar ce fac cu actuala?
***


Un tip expediaza un sms fetei:
"Acest abonat va cere in casatorie"
Primeste raspuns:
"Stimate abonat, in contul d-voasta nu sunt suficienti bani pentru aceasta operatiune"
***


 Intrebare:
Ce fredoneaza un arab intr-un autobuz plin cu evrei ?
Raspuns:
 TOATA LUMEA, TOATA LUMEA, SARE ACUM CU MINE !!!
***


Cele trei năzuinţe ale bărbatului:
- să fie aşa frumos cum crede maică-sa că e.
- să fie aşa bogat cum crede fiu-su că e.
- să aibă atâtea femei cât suspectează nevasta-sa că are.
***


Bula ii spuse tatalui:
- Astazi profesorul m-a pus sa gasesc cel mai mic multiplu comun.
- Nu l-au gasit nici acum?
 Pai asta se cauta si cand mergeam eu la scoala…
***


Barbatul o intreaba pe nevasta sa:
- Vrei sa incercam o pozitie diferita in seara asta?
Femeia ii raspunde:
- Buna idee, tu ramai aici in picioare si speli vasele, iar eu ma asez pe sofa si beau bere!
***


Baiatul:
- Iubito, sigur nu esti geloasa?
Fata:
- Nu!
Baiatul:
- Adevarul sa imi zici iubi, nu esti geloasa?
Fata:
- Opreste-te sa ma intrebi daca sunt geloasa, ti-am spus ca NUUUU!!! 
Baiatul:
- Imi dai un pupic? 
Fata:
- SA TE DUCI SA TE PUPE AIA CARE TI-A DAT LIKE LA MELODIA CARE AI POSTAT-O DIMINEATA PE NETLOG !!! 
***


Discutie intre doi prieteni:
- Acasa sunt ca un tigru...
- Adica?
- Merg in patru labe si fara zgomot!
***


Bula catre musafiri:
- Ce păcat că în sfârşit plecaţi!
***


Secretara deschide cu piciorul uşa directorului:
 - Din această clipă, salariul meu va fi de 3 000 € şi voi avea 4 zile de odihnă!
 Directorul:
 - Cine ţi-a zis asta, draga mea?
Secretara:
- Ginecologul şi avocatul!
***


- O duc pe nevasta-mea peste tot..... 
Am dus-o la Paris, la Milano, la Londra , la Tokyo, la New York....  Dar ea gaseste mereu drumul spre casa! 
***


Consilierii presedintelui ii prezinta acestuia raportul.
- Domnule presedinte, tot mai multi romani sustin monarhia. Se striga in strada, o arata si sondajele.
Trebuie sa facem ceva.
Presedintele, dupa ce se gandeste adanc:
- Bine, nu cred ca avem alta solutie. Incoronati-ma!!!
***


Un mosneag de nouazeci de ani statea pe o banca in parc, plingind. Un tip trece pa linga el si-l intreaba de ce plinge. 
Printre lacrimi, batrinul raspunde: 
- Iubesc o fata de douazecisicinci de ani... 
- Si ce-i rau in asta?, intreaba tinarul. 
Continuind sa plinga, mosul raspunde: 
- Nu intelegi... In fiecare dimineata, inainte ca ea sa plece la lucru, facem dragoste. In pauza de prinz vine acasa, imi pregateste masa si apoi facem din nou dragoste. Seara vine acasa cit de repede poate si mai facem o repriza de sex. Iar dupa cina, toata noaptea facem dragoste incontinuu. 
- Bine, dar ai o relatie pe care si-ar dori-o orice barbat, mai ales la o virsta asa de inaintata. De ce plingi? Printre lacrimi, batrinul raspunde: 
- Am uitat unde stau...
***


Romania este o tara deosebit de fertila:  semeni functionari si cresc impozitele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici