marți, 22 mai 2012

Zzzambete

Suna cineva la usa unui apartament. Un tip deschide si vede o doama care intreaba :
- Dumneata ai salvat ieri un baiat pe lac de la inec?
- Da, eu ..
- Si sapca unde e ?
* * *

Doctorul catre pacient:
- Fumezi?
- Nu.
- Consumi alcool?
- Nu.
- Si nu trebuie sa-mi ranjesti ca un cretin. Oricum voi gasi ceva!
* * *

O bruneta si o blonda decoreaza bradul de Craciun.
 Bruneta baga în priza instalatia electrica pentru pom si o întreaba pe blonda:
- Functioneaza?
Blonda raspunde:
 Da, nu, da, nu, da, nu…
* * *

- Care este cea mai rapida si sigura cale de iesire a romanilor din criza?
- OTOPENI !
* * *

Medicul catre pacient:
- Domnule, am niste vesti bune si niste vesti proaste. Cu care sa incep?
- Da-mi o veste buna, doctore! zice pacientul.
Doctorul:
- Boala asta va purta numele tau.
* * *

Mama lui Bula statea de vorba la cofetarie cu doua vecine.
Subiectul: Ce multi bani cistiga copiii lor.
Prima:
- Vasile, baiatul meu, a ajuns mare chirurg si are atit de multi bani incat a facut cadou o masina unui prieten de-al lui.
A doua:
- Gheorghita , baiatul meu, a ajuns mare avocat si are atitia bani incat a facut cadou un apartament unui prieten de-al lui.
Mama lui Bula:
- Bula al meu n-a invatat nimic, nu s-a ales nimic de el, e somer, se drogheaza. Si colac peste pupaza e si homosexual.
Norocul lui e ca are doi amanti, unul doctor si unul avocat, care i-au facut cadou o casa si o masina.
* * *

La facultate profesorul le tine un discurs studentilor despre bunele maniere:
- Cunoaseti o fata si o invitati la un restaurant. In timpul mesei trebuie sa va duceti la baie. Popescu , cum te-ai scuza?
- Domnisoara trebuie sa ma duc sa urinez, scuzati-ma o clipa.
- Foarte urat! Ionescu, tu cum ai spune?
- Va rog domnisoara sa ma scuzati o clipa ca am nevoie la toaleta!
- Este mai bine, dar nu este frumos sa pomenesti de toaleta in timpul mesei!
 Bula tu cum ai spune?
- Domnisoara, scuzati-ma o clipa deoarece trebuie sa dau mana cu un vechi prieten cu care am facut armata si pe care sper sa pot sa vi-l prezint in aceasta seara!
* * *

Dupa un pescuit norocos Bula se pregateste sa friga un peste la gratar.
- Nu crezi ca mai inainte de a-l frige ar trebui spalat? spune mama sa.
- Mereu imi pui intrebari anapoda. De ce sa-l mai spal? Nu a stat toata viata lui in apa?
* * *

Stiti cum s-a nascut celebra expresie: "Buna seara, prieteni"?
Înainte, când se suia pe scena, Cristi Minculescu urla cât îl tineau bojocii, dupa model occidental:
"Buna seara, Bucuresti!", "Buna seara, Timisoara !", "Buna seara, Sibiu!"...
pâna ce Iris a avut concert în Baicoi!?
* * *

Sotia: - Înainte erai foarte fericit daca ma vedeai macar doua minute pe zi.
Sotul: - Si acum sunt foarte fericit daca te vad doua minute pe zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici