vineri, 8 iunie 2012

Funny vote

Funny vote

Duminica seara m-am dus cu o prietena din Brasov sa voteze. Avea doua variante: circumscriptia din Gara de Nord sau cea din Panduri. Dupa ce am vazut la stiri cam ce macel era in gara, am optat pentru Panduri.
Dupa juma' de ora de cautat loc de parcare, i-am blocat unui cetatean garajul la indicatia politistului de la Circulatie, am pus pe avarii, si am purces la vot.

Imediat cum am dat sa intru in circumscriptie, am dat nas in Bombo cu un steag cu PSD+PUR pus fix in poarta. Intorc capul, ma uit in curtea circumscriptiei, si vad ditamai panoul luminat cu spoturi in care zambea ghiciti voi cine (ca sa va fac lectura mai usoara, era tot Bombi). Dammit, am spus, si ma uit pe bulevardul mare pe care se ajungea la circumscriptie, si vad pe fiecare stalp, din 15 in 15 metri, cate un stegulet cu PSD+PUR. Era un fel de "Boulevard of Broken Dreams", nu alta. Cum spiritul civic incepea sa fiarba in mine ca sangele in the incredible Hulk, ma duc la doamna care fuma chistoace pe hol si care avea ecuson cu "Observator".
Ii povestesc. Raspunsul fu: "Stim, dar nu avem ce face. PSD-ul trebuie sa le dea jos." Ametit de raspuns si de mahmureala care inca imi dadea tarcoale, ma duc la Doamna Presedinta de Circumscriptie, care fuma chistoace mai mari decat Doamna Observator la un etaj mai sus. "Stim, au fost depuse 12 sesizari, nu avem ce face". GOD! Un cameraman si o reporterita de la B1 TV radeau pe sub mustati (mai ales reporterita). "A fost acoperit subiectul de alte televiziuni, noi am venit cu alta treaba". Jandarmul de la intrarea in sectie: "Dar ce vrei ma, sa le dau eu jos?".

Inchei logoreea prin a va asigura ca frustrarile acumulate de mine pe 12 decembrie sunt necuantificabile. Pur si simplu nu existau parghii legale pentru a pune in aplicare legea electorala (la mai putin de 500 de metri de... bla bla).

Caut psihiatru specializat in turul II de scrutin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici