miercuri, 1 august 2012

Zambete fara limite

Un ziar britanic a realizat un top cu cele mai corupte tari. Toti se asteptau ca Romania sa fie pe locul unu, dar s-a clasat pe locul doi... Inevitabil, s-au realizat cercetari in urma carora s-a descoperit ca Romania a dat mita pentru a nu fi prima.
____

- Ai niste degete lungi si frumoase, canti la pian?
- Nu, spal eprubete.

____

Prietena mea a prins buchetul la nunta unor prieteni, si imi zice:
- "Stii ce inseamna asta, nu?"
- "Da" zic "nu mai este nevoie sa-ti cumpar flori..."

____

- Cum pastrati armonia conjugala?
- Prin reciprocitate: cand sotia e nervoasa, eu tac.
Si invers: eu tac cand sotia e nervoasa!

____

La stomatolog
- Doctore cum sunt dintii mei?
- Din punctul meu de vedere, excelenti.
- Cum asa?
- Da, da. 10 sunt de scos si restul de plombat.

____ 

Cel mai feiricit barbat este cel care: 
- Isi vede fiica pe coperta revistei "Vogue" 
- Isi vede baiatul pe coperta revistei "Sport"
- Isi vede amanta pe coperta revistei "Playboy" 
- Isi vede nevasta la Tv la emisiunea "Disparuti fara urma" 
____ 

- De cati bani ar fi nevoie, stimata doamna, ca sa va cuceresc inima?
- O, domnul meu, inima mea nu este de vanzare!
- 200.000 $?
- Glumiti, domnule...
- 500.000 $!
- Ma jigniti...
- 2.000.000 $? 
- Stiu si eu... poate ca n-ar fi rau s-o mai evaluez din cand in cand.  

____

Fanica se intoarce acasa, noaptea tarziu. Sotia, cu o privire ucigatoarte ii arata ceasul.
- E ora doua!
- Ei ce-i cu asta? Daca as fi stat acasa n-ar fi fost tot ora doua?

____

Nevasta-mea m-a batut la cap toata ziua ca are nevoie de o noua garderoba pentru primavara-vara.
Pana la urma n-am avut incotro si am cedat.
I-am taiat toate manecile la hainele de iarna

____

Ce face o blonda cand se intalneste cu o vulpe?
O intreaba:"Cat ai dat pe blana?"
____

Un roman incearca sa agate o straina pe facebook:
- Hello!
- Hello!
- Where are you from?
- France !
- Du-te ba, nu te cred!
- Pe bune!
____

Exista unele femei care in loc sa-i faca sa sufere pe mai multi barbati, asa cum e firesc, se concentreaza asupra unuia pana il extermina. Acestea se numesc "fidele".
____

Cum poate un barbat sa-si pastreze tineretea?
Simplu, ii cumpara haine scumpe si bijuterii!!
____

Umor Negru:
Prietena mea mi-a spus ca nu vrea sa ma mai vada niciodata.
Asa ca i-am pus un sac pe cap si am incuiat-o in beci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici