vineri, 3 februarie 2012

Funny

O femeie se întoarce acasă dimineaţă. Bărbatul o întreabă unde a fost pînă la ora aia, la care femeia răspunde că a dormit la cea mai bună prietenă a ei. Bărbatul dă telefon la 10 cele mai bune prietene ale soţiei. Nici una nu-i confirmă ca a dormit noaptea la ea...
Se întoarce bărbatul dimineaţă acasă. Femeia îl întreabă unde a fost pînă la ora aia. El răspunde că a dormit acasă la cel mai bun prieten. Femeia telefonează la 10 cei mai buni prieteni ai soţului ei şi, din toţi, 8 îi confirmă că într-adevăr noaptea precedentă soţul ei a dormit la ei, iar ceilalţi 2 insistă că încă se află acolo...
*****

Un tip vorbeşte cu prietenul lui:
- M-am gândit să-mi omor nevasta... dar încerc să găsesc soluţia crimei perfecte... mă tot gândesc şi nu-mi vine nici o idee...
Amicul, mai hâtru din fire, îi zice:
- Simplu, fă sex cu ea tot timpul, dar tot timpul, şi o s-o oboseşti atât de tare că o să moară. Crima perfectă!
Se întâlnesc după şase luni. Nevasta era frumoasă, înfloritoare, iar soţul abia se mai ţinea pe picioare.
- Ce faci, îl întreabă prietenul.
- Hmm, aşa şi aşa, dar uită-te la ea, proasta, habar n-are că-i pe moarte!!
*****

Un tip iese de la serviciu într-o vineri după-amiază. Dar era zi de salariu şi, în loc să se ducă direct acasă, merge la o petrecere, unde stă toată noaptea cu băieţii şi cheltuieşte toţi banii. Când ajunge acasă, sâmbătă dimineaţă, soţia sa îi ţine o morală de zile mari. După ore întregi de monologuri agitate, aceasta îi spune:
- Ţi-ar plăcea dacă nu m-ai mai vedea două sau trei zile?
La care el răspunde: - N-aş avea nimic împotrivă…
Şi toată duminica nu şi-a mai văzut soţia. Trece şi ziua de luni şi nu îşi vede soţia. Marţi şi miercuri la fel. Abia joi umflătura s-a mai micşorat, atât cât să o vadă cu colţul ochiului drept…
*****


Dilema angajatului
1. Indiferent cât munceşti, niciodată nu e de ajuns.
2. Ceea ce nu faci este întotdeauna mai important decât ceea ce faci.
*****

Soacra e ca un amestec de condimente - se amesteca in orice
*****

Un politist gaseste pe jos o bila, o arunca si aceasta sare e 2 ori. Oare de ce sare bila de 2 ori? se intreaba el..se duce la capitan si-l intreaba acelasi lucru. Se gandeste capitanul si, cuprins de o revelatie spune: - Pai, mocofan esti, sare de 2 ori ptr ca se chiama bila, daca se chema trila sarea de 3 ori...
*****

Un individ avea nevoie de un instalator, aşa că îl roagă pe un prieten să-i recomande unul.
Zis şi făcut.
Pune mâna pe telefon şi-l sună pe instalator:
- Bună ziua...
- Sunt fierbinte, ce doriţi?
- Ce număr de telefon mi-a dat ăsta?, se întreabă omul, care închide telefonul şi formează numărul din nou.
- Alo?... aş dori...
- Alo... sunt fierbinte...
- Auzi, cucoană... eu nu-mi văd capul de treabă şi matale îţi arde de alte alea.
Trânteşte telefonul şi-l sună pe prieten:
- Bă, ce număr de telefon mi-ai dat? Că-mi răspunde una şi-mi spune că-i... fierbinte...
- Păi Fierbinte Ion îl cheamă pe instalator. Cred că ţi-a răspuns nevastă-sa.
*****

Vine soţul acasă şi-şi întreabă nevasta:
- Ce ai face dacă aş câştiga la Loto?
- Aş lua jumătate şi te-aş părăsi, răspunde soţia.
- Perfect, spune soţul. Am câştigat 12 dolari. Ia 6 şi dispari!
*****

Ce face un cal pe o pajişte cu canabis? Paşte fericit!
*****

- Bulă, ce ai vrea să îţi scrie pe cruce, după ce mori?
- Ceva simplu şi concis.
- Ca de exemplu?
- Vin imediat!
*****

Tinerii din ziua de azi în liceu învaţă doar două litere şi două cifre: A4 şi X5, începînd cu facultatea învaţă încă două cifre şi o literă: Q7 şi X6.
Din cauza crizei financiare, începînd cu anul universitar 2009-2010, se va schimba programa la facultăţi şi se vor învăţa alte patru litere: RATB.
*****

Soţul ajunge în zori acasă. Nevasta îl întreabă, cu ton de ceartă:
- Unde ai fost toată noaptea?
- Închipuie-ţi, dragă, chiar cînd să plec acasă, secretara cea nouă mi-a adus o cafea şi mi-a zîmbit provocator. Cînd a pus cafeaua pe masă, i s-a deschis bluza şi nu m-am putut abţine să o sărut pe gît, la care ea a devenit sălbatică şi ne-am pierdut amîndoi capul. În final, am ajuns la ea acasă şi am făcut dragoste nebună toată noaptea.
- Minţi! Pun pariu că iar ai încercat să-ţi instalezi r***tul ăla de Windows.
*****

Un tip firav stătea într-un bar cu o bere în faţă. Apare un şmecher, îi dă două palme, îi ia berea şi o dă pe gît. Ăsta firav începe să plîngă, să se tăvălească pe jos.
- Ce ai, mă? Plîngi pentru o bere, aşa bărbat eşti tu?
- Cum să nu plîng? De dimineaţă m-a părăsit nevasta, mi-a golit contul din bancă şi mi-a luat tot din casă. După-amiază îmi pierd slujba, încerc să mă arunc în faţa trenului, dar o ia pe altă linie, încerc să mă spînzur şi se rupe funia, încerc să mă împuşc şi se blochează pistolul. Cu ultimii bani, îmi cumpăr o bere, torn otravă în ea şi vii tu şi o bei...
*****

Într-o zi, la uşa unei bătrîne bate un domn, elegant îmbrăcat, cu un aspirator în mînă. Nici n-apucă bătrîna să deschidă, că tipul începe:
- Aş dori să vă prezint cel mai performant aspirator...
În timp ce vorbea, aruncă pe covorul din holul casei o cantitate considerabilă de bălegar, explicînd:
- Staţi liniştită, dacă acest aspirator nu curăţă TOT ce se află pe covor, promit că mănînc eu ce rămîne!
După ce ascultă toata povestea, tremurînd de nervi, bătrîna îi răspunde:
- Sper să ai poftă, că nu am curent de azi-dimineaţă!

2 comentarii:

  1. O blondă se plimbă cu prietenul ei pe lângă o şosea circulată.
    La un moment dat, tipul, fan Mercedes, îi zice:
    - Uite un Mercedes Vito!
    Blonda, lovită în sentiment, coace ce coace şi, la un moment dat, când vede un BMW, zice:
    - Uite un BMW, boule!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici