duminică, 5 februarie 2012

Un pic de buna dispozitie


Doi prieteni se intalnesc: 
- Ce mai faci? 
- Destul de bine, doar un pic suparat. M-am certat ieri cu nevasta-mea.
- De ce?
- Nu ne intelegem unde sa petrecem concediul. Eu vreau in Tailanda iar ea vrea sa vina cu mine.
***   
 
Un tanar se plimba nerabdator in fata unui magazin de haine. La un moment dat se apropie de o tanara foarte atragatoare si-i spune: 
-V-ar deranja sa vorbiti cu mine cateva momente? 
-De ce?,intreba tanara suspicioasa. 
-Sotia mea a intrat in magazin de foarte mult timp dar daca m-ar vedea discutand cu dv. sunt sigur ca ar iesi. 
***   
Sotul, tot rosu si transpirat, calcand rufe, o intreaba pe nevasta-sa: 
- Draga, esti sigura ca asta e cura cu fier pe care mi-a prescris-o medicul?
***   
Se intalnesc doua prietene: 
- Ce mai faci, draga? 
- Sunt suparata! Sotul meu m-a ofensat grav! 
- Cum asa? 
- L-am rugat sa-mi dea 200 USD ca sa ma duc la un cabinet de infrumusetare, iar el s-a uitat la mine si mi-a dat 500! 
***   
Si care va sa zica ies eu ca un om normal din bar si, deodata, un nemernic ma calca pe cravata! 
***   
Daca esti fericit mai mult de o zi , inseamna ca ceilalti iti ascund ceva.
***   
- Domnule, aţi fost la Grădina Zoologică?
- Da, bineînţeles. 
- Câţi ani? 
***   
- Alo, familia Popescu? 
- Nu stiu, minca-ti-as, de-abia am intrat...
***   
Cât ai luat la bac? 
- 3,72... 
- Tocilarule !!! 
***   

- Ai luat bac-ul?
- Da.
- Cu cât?
- Cu 2000 de euro...
***   

Directorul îl cheamă pe Gigel la el în birou şi îi spune: 
- Gigele, am o veste proastă şi una bună: Cea proastă e ca ai picat BAC-ul... 
- Şi cea bună? 
- Cea bună este că ai ieşit şef de promoţie! 
***   
  
Cum de ai căzut la BAC? 
- Încă nu ştiu, sunt în stare şoc. 
- Nu ai fost pregătit? 
- Ba da. Dar aveau camere.
***   
 
Doi studenţi: 
-Din ce trăieşti? 
-Scriu. 
-Ce anume scrii? 
-Acasă, să-mi trimită bani!
 ***   
 
Am trecut azi pe lângă o fată SUPER!... Era atât de frumoasă încât am şi uitat să mă uit la sânii ei ...
***   

- Fiica mea, când ţi-am spus să vii acasă ca şi Cenuşăreasa, m-am gândit că vei veni la ora 24:00 şi nu că vei veni cu un singur pantof şi fără rochie! 
***   
ATENŢIE!
Angajaţii care vin la muncă un pic mai târziu sunt rugaţi să meargă pe partea dreaptă a coridorului, ca să nu se ciocnească cu angajaţii care pleacă mai devreme!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici