joi, 29 martie 2012

Bancuri vechi, zambete noi

Cica era odata un cuplu de casatoriti. Si tipul era ingrozit ca nevasta-sa vorbea incontinuu la telefon. Odata suna cineva, nevasta-sa raspunde, si, stupoare, vorbeste doar juma' de ora! Asta mirat, o intreaba: 
Cum draga, doar o jumatate de ora?? 
A, pai daca era greseala!
*

In timp ce tatal era la serviciu, mama si copilul stateau pe acasa si isi vedeau de treburi. La un moment dat, mama doreste sa vorbeasca la telefon cu tatal, insa constata ca a ramas fara credit. 
- Suna-l si tu pe taica-tu si vezi cand ajunge acasa. 
Dupa vreo 3 minute 
- Am sunat mama dar raspunde o tanti si nu vrea sa mi-l dea la telefon. 
Se face seara si barbatul ajunge acasa. Nevasta infuriata pana la culme, se duce direct la el si ii scapa 2 palme. 
- Pentru ce au fost astea femeie? 
- Gigel, vino si zi-i lu tati ce spunea femeia aia!! 
- "Pentru moment abonatul nu poate fi contactat, va rugam reveniti."
*

O femeie batuta…
O femeie batuta rau se duce la doctor.
Doctorul:
- Ce s-a intamplat ?
- Nu stiu ce sa ma mai fac. De fiecare data cand sotul meu vine acasa baut, ma bate de ma rupe.
- Am un leac foarte bun pentru asta. Cand sotul tau vine acasa baut, tu imediat iei o cana de ceai de musetel si faci gargara si tot faci gargara.
Doua saptamani mai tarziu, femeia, aratand proaspata si renascuta, seintoarce la doctor.
- A fost o idee stralucita. De fiecare data cand sotul meu venea acasa baut, eu faceam doar gargara cu ceai de musetel, si el nici macar o data nu m-a atins.
- Vezi daca-ti tii gura ?
*
Un student se duce la cantina si singurul loc liber este langa un
profesor.. Neavand ce face, se aseaza acolo. Profesorul spune :
- Porcul nu-i este prieten porumbelului.
Studentul raspunde :
- Bine, atunci eu am zburat.
Enervat la culme, la examen, profesorul ii pune studentului cele mai grele intrebari, dar acesta raspunde la toate. In cele din urma, profesorul il intreaba:
- Vezi pe drum un sac de minte si unul de bani. Pe care il iei?
- Pe cel cu bani.
- Eu l-as lua pe cel cu minte.
- Fiecare cu ce n-are…
*

De ce sunt ungurii vecini cu romanii?
Pentru ca asa le trebuie !... 
*

Intr-un compartiment de tren, un oltean si un ardelean..
La un moment dat, ardeleanul scoate o litra de palinca, slanina, pita, sfarma o ceapa si incepe sa manance, tragand din cand in cand si din palinca...
Olteanului i se face de o dusca, dar cum sa intre in vorba?
La un moment dat, vazand ca tuica e pe terminate, isi ia inima in dinti si se apropie de ardelean:
- Ma cheama Radu!
- Apai, no, daca te cheama, du-tie... 
*

Reclama Connex …
Vitorul suna bine, pacat ca nu raspunde nimenea
*

- As dori, tãticule, sã ajut un om în vîrstã. Îmi dai niste bani, mãcar trei-patru mii de lei
- Da, bãiatule, bravo, e un gest foarte frumos. Uite, ia zece mii de lei. Unde e omul acela sãrman ?
- Pe trotuar, la colt. Vinde înghetatã.
*

Reguli pentru success
Exista doua reguli pentru a ajunge un om de succes:
1)Nu spune nimanui ceea ce stii.
2)
*

Poze pe malul lacului…
Gica face poze pe malul lacului, cand nevasta-sa il striga disperata:
- Gica! Repede, se ineaca mama !
Gica raspunde:
- Degeaba, nu mai am spatiu pe card…
*

In caz de iradiere …
Dupa catastrofa de la Cernobal, Bula il intreaba pe un doctor:
- Domnule doctor, am auzit ca nucile sunt bune in caz de iradiere, e adevarat?
- Sigur ca da! Fara nuci, cu ce ti-ar mai face coliva?
*

Doua blonde…
- Ai citit vreodata Shakespeare ?
- Nu, cine l-a scris ?
*

Doua vecine …
Doua vecine stau de vorba:
- Sunt foarte ingrijorata, spune una dintre ele. Sotul meu s-a dus la rau sa inece pisoiul.
- Ei, si de ce esti asa de ingrijorata ?
- Pisoiul s-a intors acum o ora…
*

Un politist la o agentie CEC:
- Am o suma depusa… Pot s-o scot?
- Desigur, îi raspunde functionara de la ghiseu.
Dupa înmânarea banilor si numararea lor,  politistul întreaba:
- Acum pot sa-i depun înapoi?
- ????
- Am vrut doar sa vad daca sunt toti!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici