joi, 22 martie 2012

Printre hohote de ras

Un biletel pe masa din bucatarie:

"Dragii mei  Optimisti, Pesimisti si Realisti,
In timp ce voi va certati, incercand sa demonstrati daca sticla este pe jumatate plina sau goala, eu am baut-o.

Cu drag,
Oportunistul"
*

La Radio Erevan:
Î: Există vreo asemănare între istorie şi sutien?
R: Desigur ! Una foarte mare! Amandouă deformează realitatea!
*


Inainte de inmormantare, sotul intra in camera rece pentru a-si vedea soacra pentru ultima data si bufneste in plans.
Sotia: - De ce naiba plangi, n-ai placut-o pe mama niciodata!!
Sotul: - Stiu, da’ mi s-a parut ca se misca!!
*

Stalin dupa ce a primit o delegatie de muncitori din Urali, nu-si mai gasea tigarile.
Il suna pe comandantul NKVD Lavrenti Beria si-i cere sa ia masuri.
Dupa o ora, cautand un dosar, Stalin le gaseste intr-un sertar si-l suna pe Beria si-i spune ca nu mai e nevoie de vreo masura pentru ca si-a gasit tigarile.
Beria raspunde:
-Pacat, mare pacat!
 Marturisisera cu totii...!!!!!!!!!!!!
*


Dacă simţi că soarta îţi pregăteşte un şut în fund, nu încerca să te întorci:  lovitura în testicule este mult mai dureroasă.
*


O tipă cu o maşină trăsnet într-un service auto.
Mecanicul întreabă: 
- Ce s-a intamplat? 
- Merge aiurea si se opreşte motorul. 
Mecanicul deschide capota si găseşte un biletel:
 “Este o proastă, nu ştie să conducă iar eu n-am de gând să plătesc.. Soţul” . 
Mecanicul închide capota: 
- Ne pare rău, dar nu vă putem ajuta, mergeti la un alt service. 
Tipa furioasă: 
- Vai de mine, dar sunteti al şaptelea service care mă refuză!
*


 Un tip cu doua gagici la o terasa, apare chelnerul si intreaba: 
- Cu ce va servim? 
- O bere la tap, si la caprele astea cate o limonada...
*


La Radio Erevan, un ascultator intreaba:
- Ce este un “titlu onorific”?
Radio Erevan raspunde:
- Titlu onorific este atunci cand sotia spune:
 “Sotul meu este capul familiei”.
*


Scotianul si britanicul la pescuit.
Prinde britanicul pestisorul de aur si il cheama pe scotian.
Pestisorul incepe sa vorbeasca: 
PESTISORUL:
Daca imi dai drumu va indeplinesc fiecaruia cate-o dorinta 
Britanicul: Vreau ca toata Marea Britanie sa fie inconjurata de Zidul Chinezesc fara urme de Scotieni in ea.
Zis si facut 
Scotianul: Pestisorule, ai indeplinit dorinta englezului? 
PESTISORUL: da. 
Scotianul: Zidul chinez, pestisorule, are geamuri, gauri? 
PESTISORUL: nu. 
Scotianul:
Atunci umple Marea Britanie cu apa.
*


- Ieri a fost ziua sotiei mele si i-am facut o surpriza neasteptata! 
- Nu mai spune! Ce cadou i-ai facut? 
- O ciocolata cu lapte! 
- Bine, dar asta consideri tu surpriza? 
- Sigur ca da, ea se astepta la o rochie!
*


 La Radio Erevan, un ascultator intreaba:
- Cand a folosit Lenin pentru prima data expresia:
 “Invatati! Invatati! Invatati!”
Radio Erevan raspunde:
- Cand a vazut carnetul de note al lui Stalin.
*


Intra o fetita intr-o farmacie si spune : 
- Puteti sa-mi dati un prezervativ ? 
- Bine... dar cred ca este pentru parinti tai zice farmacista 
- Este pentru mine… ca am trei papusi deja si nu vreau mai multe... 
*


Planurile de viitor, care nu corespund posibilitatilor tale financiare, intelectuale şi fizice, se numesc vise.
*


Daca ajuti pe cineva, ai sa vezi ca isi va aminti de tine si data viitoare cand are nevoie de ajutor.
*


Sotul prinde amantul soţiei şi îl ia la omor.
Soţia disperată il apuca de mână: 
- Ce faci ?!!!
Nu te gandesti ca este tatăl copiilor tăi ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici