vineri, 30 martie 2012

Terapia prin ras face bine la sanatate

Un taran intr-o caruta plina ochi, cu un singur magar amarat cu ochelari de cal, care nu se urnea deloc, striga frenetic: 
"Di, Murgule! Di Surule! Di Florica! Diii Maricica!" 
Intrebat daca a uitat cum se numeste magarul, taranul spuse: 
"Stiu cum il cheama, da vreau sa ii dau impresia ca nu lucreaza singur"...
*

Culmea casniciei: esti la a treia nevasta si ai aceeasi amanta...
*

Un copil, la gradinita, incearca sa isi incalte cizmulitele. Pentru ca nu se descurca, a cerut ajutorul educatoarei. Cu tot trasul si impinsul, cizmulitele nu voiau nicidecum sa intre. Pana cand a reusit totusi sa il incalte, educatoarei i-au aparut broboane de transpiratie pe frunte. De aceea aproape ca i-au dat lacrimile cand copilul i-a zis: 
- Doamna, dar sunt puse invels...Intr-adevar, erau puse gresit... Nu a fost cu nimic mai usor sa ii scoata cizmulitele decat sa i le puna, totusi a reusit sa isi pastreze calmul pana cand cizmulitele au fost iar incaltate, tot cu sudoare pe frunte, dar de data aceasta asa cum trebuia. Insa atunci baietelul a zis: 
- Cizmulitele astea nu sunt ale mele!!! 
In loc sa tipe la el "De ce nu mi-ai spus?", educatoarea si-a muscat buza si inca o data s-a chinuit să il descalte. Cand s-a terminat chinul descaltatului, baietelul i-a spus: 
- Sunt cizmulitele flatelui meu. Mama mi-a zis sa le incalt pe astea azi. 
Acum ea nu mai stia ce sa faca... Sa planga sau sa rada? A reusit totusi sa stranga suficienta rabdare pentru a se lupta din nou cu cizmulitele. Cand, in sfarsit, l-a incaltat, inainte de a-l trimite afara la joaca, l-a intrebat: 
- Si acum, unde iti sunt manusile? Trebuie sa ti le pun in maini ca sa poti pleca afara! 
- Le-am bagat in cizmulite ca sa nu le pield...
*

Cica era un om ghinionist rau de tot, da groaznic de ghinionist. Aflat intr-o zi la pescuit, prinde pestisorul de aur care-i promite indeplinirea unei singure dorinte, ca de, era super ghinionist. Sta tipul, se gandeste si ii spune: Pestisorule, fa-ma print, ca astia au de toate si nu au probleme, etc.
Se duce acasa, se culca si spre dimineata, o mana il bate pe umar si aude o voce ca-i spune: Ferdinand, trezeste-te, trebuie sa pleci la Sarajevo!
*
La Intrunirea recenta a Consiliului de Securitate, unde se discuta problema Irakului, dupa o ora de discutii, Tony Blair scoate un ceas cu capac sa vada cat este ora. Pe capac era gravat: "De la George Bush pentru Tony". Dupa o perioada de discutii, scoate si Bush un ceas de argint cu capac, iar pe capac era gravat: "De la Tony Blair pentru George". Dupa alta ora de discutii aprinse, Vladimir Putin scoate un ceas din aur cu diamante... Pe capac era gravat: " De la Matei Basarab pentru Vasile Lupu”.
*

- Cand ajung acasa, praf ii fac chilotii nevesti-mii. 
- De ce, omule? 
- Ma string ca naiba..
*

Un individ intra intr-un cabinet medical. 

Medicul: Buna ziua cu ce va putem ajuta ? 
Individul: Sunt bolnav, dom' doctor ! 
Doctorul: Dar ce aveti? 
Individul: Ma cred molie! 
Doctorul: Ok, dar sa stiti ca aici e cabinet stomatologic. 
Individul: Da, stiu, da aveati becul aprins....
*

Itzic vroia neaparat sa il intalneasca pe Papa. Si ii tot scria el, ii scria, Papa nimic, nu ii acorda atentie. Si trec asa 30 de ani, pana cand intr-o zi, Papa face o vizita in Israel . Toate bune si frumoase, se intalneste Papa cu Primul-Ministru, discuta, pun la cale, etc. La un moment dat, Primul-Ministru zice:
- Excelenta Voastra, inainte de a pleca, as avea o rugaminte! 
- Te ascult, spuse Papa. 
- Stiti, avem aici in Israel pe unul Itzic, de 30 de ani va scrie in fiecare zi o scrisoare, va roaga sa-l primiti in audienta si de fiecare data l-ati refuzat. In spiritul crestinatatii, n-ati vrea,daca tot sunteti aici, sa-l primiti, sa vedeti ce vrea, e pacat, de 30 de ani vrea sa va vorbeasca, va rog eu frumos, doar 5 minute! 
- Bine, bine, zice Papa, sa vina la mine! 
Vine Itzic, saruta mana Papei si-i zice: 
- Stiti, eu de 30 de ani vreau sa va intalnesc, am o problema si as vrea sa ma ajutati. 
- Spune, Itzic! 
- Stiti, eu am un restaurant. Mare, frumos, mancare buna, bautura buna, ieftin, toata lumea vine sa manance la mine. 
- Bravo Itzic, esti un spirit intreprinzator! 
- Da, dar eu am restaurantul de la tatal meu 
- Foarte frumos, ai preluat afacerea, ai dezvoltat-o... 
- Da, dar tatal meu il avea de la tatal lui... 
- Bine Itzic, inteleg, a fost o afacere in familie, ati muncit din greu... 
- Da, dar tatal tatalui meu il avea de la tatal lui 
- Itzic, am inteles, comertul este o trasatura a familiei, foarte frumos! 
- Da, dar si tatal tatalui tatalui meu il avea de la tatal lui... 
- Itzic, ma exasperezi, nu inteleg, unde vrei sa ma duci, pe vremea lui Hristos? 
- Exact.. Vedeti, ati inteles. E vorba despre Cina cea de Taina... A ramas neplatita...
*

Presedintele Bush si secretarul de stat Colin Powell stãteau într-un bar. 
Un tip intrã si îl întreabã pe barman: 
- Nu-s ãia presedintele Bush si Colin Powell acolo la masã? 
- Da, ei sînt, rãspunde barmanul. 
Asa cã tipul se duce la si le zice: 
- Ce onoare, ce faceti aici? 
- Plãnuim al treilea rãzboi mondial, zice Bush. 
- Serios? si ce o sã se întîmple? 
- O sã omorîm 140 de milioane de irakieni si o blondã cu tîte mari, zice Bush. 
La care tipul: 
- O blonda cu tîte mari? De ce o blondã cu tîte mari? 
Bush se întoarce spre Powell, îl bate pe umãr si zice: 
- Vezi ti-am zis eu cã n-o sã-i pese nimãnui de 140 de milioane de irakieni!
*

Proverb canibal: Toti oamenii sunt la fel de buni.
*

O femeie cauta o carte in biblioteca. Sotul o intreaba: 
- Ce cauti draga? 
- Stii unde-i cartea aia "Cum sa traim pana la 140 de ani" ? 
- Da, tocmai am aruncat-o... 
- De ce ? 
- Incepuse maica-ta s-o citeasca !
*

In tren, pasagerii cãtre ardelean: 
- Ridica geamul, tataie, cã e tare rece e afarã. 
Ardeleanul ridica geamul: 
- Na, acu'-i mai cald afarã?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici