vineri, 27 aprilie 2012

Tarziu in noapte :)

4 noaptea. Ea se trezeste, el nu e in pat. Din bucatarie se aude un plans inabusit cu sughituri. Ea, speriata, coboara scarile, sta in usa bucatariei. El, la masa, plangea cu un pahar de vodca in fata.
Ea: - Ce e draga?
El: - Pai, mai tii tu minte cand ne-am cunoscut noi?
Ea, emotionata: - Da...
El: - Si mai tii minte masina pe care tocmai mi-o cumparasem atunci
Ea, vizibil miscata: - Da... cum sa nu...
El: - Si mai tii minte cand te-am dus pe bancheta din spate...
Ea, cu o lacrima in coltul ochiului, dar zambind rosie toata: - Eh, cum nu...
El: - Si mai tii minte cand ne-a prins taica-tu...
Ea, cu mana la frunte: - Cum sa nu tin minte...
El: - Si mai tii minte cand mi-a spus ca daca nu te iau de nevasta ma baga la puscarie?
Ea, foarte emotionata: - Da, dragul meu...
El: - Ei, azi ma eliberam...

* * * * *

Jurnal intim:
Acum 2 zile am fost invitata la o petrecere numai cu femei si i-am promis sotului ca ma intorc la 12 noaptea.
Orele treceau, noi ne simteam bine, sampania curgea, asa ca doar pe la 3 dimineata m-am indreptat spre casa, beata crita. Tocmai cand am ajuns la usa, ceasul cu cuc din holul casei a inceput sa cante de 3 ori.
Dandu-mi seama ca sotul meu o sa se trezeasca si o sa-l auda, am mai facut eu cu-cu de inca 9 ori.
Am fost tare mandra de ce idee geniala am avut - chiar fiind beata pulbere - ca sa evit un conflict familial.
A doua zi dimineata, sotul meu m-a intrebat la ce ora am venit si cand i-am spus ca la 12, nu a parut foarte surprins (uufff, am scapat!).
Dupa putin timp insa mi-a spus ca trebuie sa ne cumparam un nou ceas cu cuc.
L-am intrebat, de ce?

Pai, asta noapte cucul a cantat de 3 ori, apoi a zis "fir-ar!", a mai cantat de 4 ori, si-a dres vocea, a mai cantat de 3 ori, s-a hlizit, a mai cantat de 2 ori dupa care a tras un partz...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici