sâmbătă, 28 aprilie 2012

What cats are saying when you bathe them.. CE SPUN PISICILE CAND LE FACI BAIE

What cats are saying when you bathe them.. 
CE SPUN PISICILE CAND LE FACI BAIE

Don't you ever do that again.. EVER!
Sa nu mai faci asta vreo data.. NICIODATA!

I will avenge this insult.. even if it takes all nine lives..
O sa razbun aceasta insulta.. chiar daca o sa imi ia toate cele 9 vieti.. 

And you said.. you love me..
Şi spuneai….  că mă iubeşti…

I will sue you.. 
Te dau in judecata…

E.T. Mesage - Call quick home.. 
E.T. Mesaj - Chemă-i repede pe cei de acasă…

Come closer to say you something
Vino mai aproape să-ţi şoptesc ceva

I want to mommyyyyyy...
Vreau la mamaaaaaaaaaa…

Hey.. this affected my muscles..
Hei… nu mă mai ţin muşchii…

I think I don't like you anymore..
Nu cred că te mai plac…

Noooooooooooooooo...
Nuuuuuuuuuuuuuu...

You will pay for this.. God is my witness..
O să plăteşti pentru asta… Dumnezeu mi-e martor…

You said that you have hot water?
Şi spuneai că apa asta e caldă?

I'll be good, I promise!
O sa fiu cuminte.. promit!

Bad human!
Fiinta umana obraznica ce esti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici