vineri, 11 mai 2012

Glumim :)

Un scotian vine acasa si ii spune nevastei: 
- Am economisit 10 penny astazi! 
- Cum? 
- Nu am luat tramvaiul, ci am fugit dupa el! 
- Vai, vai... Puteai sa economisesti 2 lire! 
- Cum? 
- Trebuia sa fugi dupa taxi! 
*

Un muntean care avea o prietena moldoveanca ii face acesteia o declaratie de dragoste: Iubito, esti divina! La care ea ii raspunde: Nu, nu, amindoi suntem di vina! 
*

Un barbat intra in magazinul de pantofi. Se uita ce se uita, si cere vanzatoarei sa ii arate o pereche de pantofi. Ii si inceaca. Vanzatoarea il intreaba: 
- Cum sunt? 
- Ma strang putin. - raspunde acesta. 
- Incercati sa scoateti limba. - spune vanzatoarea. 
- Thoth ma strangh phusin..
*

Intr-o zi, Tache se hotaraste sa-i faca o vizita prietenului sau, Mache. 
Ajungind la casa acestuia, vede o placa mare la poarta: "Ciine rau! Intrati pe propria raspundere! Mai aveti timp sa va razginditi!" Usor intimidat, intra in curte. De ciine, nici urma. La usa casei vede alta placa: "CIINE RAU! Daca tineti la viata, intorceti-va acum!" Speriat de-a binelea, deschide usor usa si paseste in hol, unde il intimpina amicul Mache. Intr-un colt, un ciine apatic. 
- Salut, Mache! Dar ce-i cu toate avertismentele astea, vad ca dulaul tau zace cit se poate de pasiv. Parca ziceai ca-i rau?! 
- E rau, foarte rau, raspunde Mache, dar se consuma in el... 
*

Un agent de circulatie opreste o masina condusa de o doamna in varsta: 
- Doamna! Nu e bine sa conduceti cu 20 km/h, fiindca stanjeniti circulatia! 
- Dar eu numai am respectat limitarea de viteza de 21 km/h. 
- Doamna! Acea tabla nu arata limita de viteza, ci faptul ca rulati pe Drumul National nr. 21. 
- Zau? Multumesc mult... 
Agentul observa ca pasagerii stau intr-o liniste mormintala in masina. 
- Doamna! De ce stau asa incremeniti pasagerii dvs? 
- Oh, nimica. Inca nu si-au revenit de cand am iesit de pe Drumul National nr. 195.
*
Un politist gaseste intr-o zi un pinguin si se duce cu el la sectie cu . Seful il intreaba:
- Ce faci, ba Capshuna, cu pinguinul aici ? Du-l imediat la Gradina Zoologica !!! Executarea !!! 
Dupa 2 ore, seful de sectie trecea cu masina prin centru si-l vede pe drum pe plutonierul Capshuna cu pinguinul de mana. 
- Bai, ti-am spus sa-l duci la Gradina Zoologica! 
La care asta ii zice rosu de mandrie: 
- L-am dus, iar acum mergem la teatru.
*

Un american, un francez si un scotian se intilnesc la o nunta. 
Americanul: "Eu am facut cadou un serviciu de cafea de 10 persoane." 
Francezul: "Eu am facut cadou unul de 20 de persoane." 
Scotianul: "Eu am facut cadou un cleste de zahar de 200 de persoane." 
*

Toate ciupercile sint comestibile. Macar o data. 
*

Intr-un castel medieval, ghidul ii conduce pe turisti pe niste scari intortocheate, coborind tot mai jos si mai jos. Undeva, la capatul labirintului, apare o usa pe care scrie "Camera de tortura". Intra cu totii; inauntru o multime de schelete, unele mai noi, altele mai vechi... Turistii intreaba: 
- Ale cui sint ramasitele? 
Ghidul raspunde: 
- Legenda spune ca aici si-au gasit sfirsitul turistii care n-au dat bacsis ghidului... dar asta este doar o legenda... 
*

Un tinar pictor face o vizita pe la galeria unde avea expuse picturile. 
Ajuns acolo, i se adreseaza responsabilului: 
- Ei, ce crezi, au succes lucrarile mele? 
- Am o veste buna si una proasta. Sa incepem cu cea buna. Ieri a venit un domn si s-a interesat de valoarea picturilor tale post-mortem... I-am explicat ce si cum, iar tipul a venit a doua zi la prima ora si a cumparat toate lucrarile tale... 
- Si cea proasta? 
- Dupa aceea am aflat ca domnul respectiv era chiar doctorul tau... 
*

Politistul in muzeu. Din neatentie, da jos o vaza, care se sparge. 
Paznicul, palid, se apropie in fuga: 
- Vai de mine, era o piesa care data de acum 3000 de ani. 
- Ce m-am speriat, credeam ca am spart ceva nou. 
*

Un ardelean si un matematician in tren. Dupa un timp trec pe langa o stana. Ardeleanul: 1,2,3,4,5 .... 245 de oi. Se uita si matematicianul, scoate un pix si o foaie, calculeaza ... nimic. Dupa o ora mai trec pe langa o stana. Ardeleanul: 1,2,3,4,5,6, ... 281 de oi. Matematicianul scoate note-book-ul, calculeaza, mathcad, alea-alea, ... nimic. Dupa alte cateva ore trec pe langa alta stana. Ardeleanul: 1,2,3,4,5, .... 892 de oi. Matematicianul scoate mobilul, suna un prieten, se conecteaza la Internet, cauta, mailuri... nimic. 
- Domnule, nu va suparati, dar eu sunt matematician, membru al Academiei, cu diplome multe, comunicari etc. Si nu am putut numara. Cum faceti? 
- No, d-apai simplu, domnul meu! Numeri picioarele si imparti la patru.... 
*

- Va rog sa-mi dati o punga cu bomboane. 
- De care doriti? 
- N-are importanta de care, dar sa fie impachetate in folie, sa faca zgomot, ca ma duc la cinema.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici