marți, 8 mai 2012

Injuraturi delicate

Injuraturi delicate


O zi fara dvs. e ca o luna de concediu.
*


Daca v-am jignit, am savurat-o.
*

Dvs. reusiti sa faceti pe cineva sa aprecieze linistea.
*

Fiecare trebuie sa existe, dar de ce tocmai dvs.?
*

De ce nu mergem noi doi undeva unde poate fiecare sa fie de unul singur?
*

Am avut o seara foarte placuta. N-a fost seara asta, dar nu ma vait.
*

S-a sinucis candva cineva din familia dvs.? Nu? Cum ar fi?
*

Bancul pe care vi-l voi povesti acuma e asa de bun ca va pica sanii... oh, da' vad ca il cunoasteti deja...
*

Nu v-au rugat niciodata parintii sa fugiti de-acasa?
*

Eu nu uit niciodata un chip, dar in cazul dvs. o sa fac o exceptie...
*

Oare este astazi o zi deosebita sau sunteti de obicei asa de tampit?
*

Data viitoare cand ai de gand sa-ti arunci toalele, nu te dezbraca.
*

Nu, eu nu aud rau... va ignor numai.
*

Va rog sa nu va miscati! As vrea sa va uit asa cum sunteti...
*

Sunteti intr-adevar un argument convingator pentru paturi separate.
*

Tu ai arata foarte bine in ceva lung, curgator... Amazon, Nil, Dunare...
*

Sunteti la fel de binevenit ca si telefonul care suna in timpul unei intalniri romantice. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici