marți, 8 mai 2012

Love poveste

Love poveste :)


For tine 
I love you domnisoara
Si sunt very mahnit
Caci when I speak englezeste
You razi necontenit

I know esti englezoaik
But isn`t important
Amorul meu for tine
Is very palpitant

I can`t sa sleap azi noapte
Si-am stat sa read ceva
From cartea de engleza
Sa-ti tell iubirea mea

But chinului amarnic
N-am understand nimik
I`m... yes! I`m Elvis Prespey
I`m happy! Kiss me quick!

When I go la bratz cu tine
Ma simt very mahnit
Caci se uita totzi la mine
Oh...! I`m so fericit.

All ar fi atat de bine
But you see nu-i chiar asa
Prea ma chinui tu pe mine
Dar mai speack si tu ceva.

Ti-ai gasit sa ma-nteleaga
Uiti dar eu k te iubesc
Understand? I love you draga!
Cum naiba sa-ti mai vorbesc???

You are totul pentru mine
And I want sa ne iubim
But is dificult vezi bine
Caci we can`t sa ne-ndragim

Nu e clar? Sa-ncerc mai bine?
Uite: Shakespear, Julieta
"Oh Romeo, love pe tine!"
Vrei ceva si mai concret?

Mai concret nu stiu mai bine
Si nu stiu pe und` s-apuc
Si I`m sorry k langa tine
Intru in the balamuc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici