joi, 14 iunie 2012

Ha-ha-haz

Intr-o farmacie, patronul vede un tip rezemat de perete. Il intreaba pe vanzator:
- Ce-i cu tipul ala? Ce are?
Vanzatorul:
- A venit sa-i dau ceva pentru tuse. N-am gasit siropul de tuse, asa ca i-am dat o sticla de laxativ
Patronul:
- Esti tampit! Cum sa-i dai laxativ pentru tuse?
Vanzatorul:
- Ooo, uita-te la el!. Ii este frica sa mai tuseasca!
- - - - -

- Dragul meu, ii spune seara, la cina, nevasta sotului, n-am bagat masina in garaj.
- De ce?
- Pentru ca era prea intuneric ca sa mai adun toate bucatelele de pe asfalt.
- - - - -

Vine ginerele acasa, isi scoate camasa, se intoarce cu spinarea la soacra-sa si spune:
- Scuipa!
- Ce ai, ti-e rau, cum pot sa scuip eu ginerele?!
- Am zis sa scuipi -scuipa!
- Dar de ce?
- Doctorul a spus ca reumatismul se trateaza cu unguent pe baza de venin de vipera!
- - - - -

Intre doua vecine:
- Dintre toti barbatii pe care i-am cunoscut, unul singur a reusit sa ma faca sa sufar...
- Cine?
- Dentistul.
- - - - -


Ion isi cumpara de la Cluj un binoclu. Gheorghe il intreaba ce este acel obiect:
- E un instrument cu care poti sa vezi pana departe ca si cum toate lucrurile ar fi langa tine.
Gheorghe:
- Nu se poate asa ceva!
Ion:
- Ba da. Uite, aseara stateam la mine in curte si te vedeam cum te mai jucai cu nevasta, cum o alergai, cum o iubeai...
Gheorghe: 
- Vezi ca nu-i bun de nimic? Eu aseara nici n-am fost acasa!
- - - - -

- Care este cel mai periculos loc din lume?
- Patul. Acolo mor 80% dintre oameni.
- - - - -

- De ce nu alearga Melcul?
- De frica sa nu-i falfaie ochii.
- - - - -

- Domnule doctor, am venit sa ma ajutati si pe mine. Am incercat tot felul de medicamente dar tot n-am ramas gravida!
- Stati, s-o luam metodic! Poate e o chestiune de ereditate. Mama dumneavoastra a avut copii?
- - - - -

Inaintea invoirii, colonelul catre detasamentul TR:
- Sa nu intrati in circiumi, sa nu dati buzna la telefoane si mai ales sa nu va incurcati cu femei de sex opus!!!!!
- - - - -

Se intalnesc doi viermi. Unul:
- Ma unde e tac'tu?
- A plecat la pescuit
- - - - -

Anunt la stiri:
"Un maniac dement a stropit niste bani cu otrava si i-a donat unui azil de batrani.
Au murit 5 deputati, primarul si asistenta sa.
Nici un batran nu a avut de suferit!"
- - - - -

Prezicatoarea catre o studenta: in viata d-tale in curand  o sa apara un barbat tanar; va fi foarte dragut, cu ochi albastri, obrajii roz, dar cu par putin si va cantari 4 kg...
- - - - -

In multime, la intrarea intr-o manastire, se aude un strigat:
- Fratilor, eu merg! Pot sa merg din  nou!
- Spune, cum s-a produs minunea?
- Mi-au furat masina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici