marți, 3 iulie 2012

Amuzanteee

Un tip gonea cu un BMW pe atostrada cu peste 150 km/h; la un moment dat loveste o vrabie .
Franeaza, se da jos, constata ca vrabia inca mai traieste si o duce la medic unde ii pune atele si o pune intr-o colivie.
Dupa cateva zile vrabia isi revine, deschide usor ochii si vazand numai gratii in jurul ei excalma: 
"AOLEO, L-AM OMORAT PE ALA CU BMW-ul "
* * *

Intorcandu-se de la coasa cu caruta plina, Vasile isi mana de zor calul. In faptul serii fiind, isi biciuia bidiviul din ce in ce mai tare.
   La un moment dat, satul de atata cotonogeala, calul se opreste in drum, se intoarce catre Vasile si, cu o privire plina de expresivitate, ii spune:
- Mai, Vasile, da-o ma-n aia ma-sii de treaba !
Dai in mine ca intr-o vita.
Nu te gandesti ca sunt si eu din carne, ca simt fiecare lovitura si sufar enorm.
Ce dracu', ma Vasile !
   Auzindu-si calul vorbind, ingrozit, Vasile arunca haturile din maini si o rupse la fuga peste fanete livid la fata.
Credinciosul lui caine il urma indeaproape.
   La un moment dat, obosit, Vasile se opri si se aseza pe o piatra.
 La scurt timp sosi si cainele care, gafaind, ii spuse:
- Pfiu ba, Vasile, ce m-a speriat calul ala cand a inceput sa vorbeasca!
* * *

O batrana intra in cabinetul doctorului.
 - Doctore, zice baba, nu stiu ce sa ma fac, de la o vreme am gaze la stomac, trag 'vanturi' tot timpul.
Noroc ca le trag fara zgomot, si chiar fara miros.
Ori si cat, uneori e deranjant.
 Uite, de cand am intrat in biroul dumitale, am tras cel putin 10 bucati.
 - Bine, zice doctorul, ii da niste pastile si ii zice: 
 - Luati pilulele astea de 3 ori pe zi si veniti luni la control. 
   Vine baba dupa o saptamana si zice: 
 - Nu stiu ce mi-ati dat, dar acum 'vanturile' mele put ingrozitor,insa au ramas la fel de silentioase.
 - OK, zice doctorul, acum ca v-am degajat sinusul, hai sa vedem ce putem face cu timpanul.
* * *

Trei fii au plecat de acasa, au ajuns fiecare oameni mari, si reintalnindu-se dupa o vreme, au inceput sa laude e ce cadouri i-a facut fiecare mamei. 
- Eu i-am facut mamei o casa imensa!   
- Iar eu i-am trimis un Mercedes ultimul tip, cu sofer cu tot! 
- Eu cred ca v-am intrecut pe amandoi! 
Voi stiti cat de mult ii place mamei sa citeasca Biblia, si ca nu mai vede sa citeasca. Eu i-am trimis un papagal mare care stie sa recite toata Biblia pe de rost. 12 calugari franciscani au lucrat cu el 20 de ani. Am cotizat 1000000$ anual, dar a meritat efortul. Mama trebuie sa zica numai ce capitol vrea sa auda, si papagalul il recita!
Dupa ceva timp, mama le scrie fiecaruia cate o scrisoare: 
Primului ii scrie: "Casa pe care mi-ai facut-o este prea mare. Stau doar intr-o camera dar trebuie sa fac curatenie in toata casa." 
Celui de al doilea: "Sunt prea batrana ca sa ma mai plimb. Stau toata ziua acasa asa ca nu folosesc niciodata Mercedesul." 
Iar ultimului ii scrie: "Iubitul meu fiu, tu ai fost singurul care stii ce-i place mamei tale... Puiul a fost delicios!"
* * *

 În timpul slujbei de duminică, băbuţa se apleacă spre urechea moşului:
- Tocmai am dat drumu' la o beşinutaă lungă , dar silenţioasă, ce să fac?
- Schimbă-ţi bateria din aparatul auditiv. şi nu mai zbiera.

* * *

Bulă îl întrebă pe taică-sau
- Tată, anul ăsta ce o să avem sub pomul de crăciun?
- Parchet !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici