miercuri, 4 iulie 2012

Zambet

Doua cirese stau de vorba intr-un copac. La un moment dat, cireasa-fata incepe sa rada.
- De ce  razi? intreaba cireasa-baiat.
- Ti-a iesit  viermisorul.
* * *


Sotul tau mai alearga dupa femei?
Da, dar de cand s-a pensionat numai la vale...
* * *


Doua doamne mai in varsta:
- In ziua de azi tinerii sunt mult  mai destrabalati.
- Da draga, ai dreptate...acum ar fi trebuit sa fim tinere!
* * *

Chelner, ce vin ne recomanzi astazi la aniversarea casatoriei?
Depinde D-le, vreti sa sarbatoriti sau vreti sa uitati...
* * *

Doi pensionari pe o banca. Trece o tanara sexy prin fata lor.
-Cand vad asa ceva,  as vrea sa fiu de 20 de ani...
-Ce esti tampit...pentru 5 minute sa trebuiasca sa muncesti iarasi 45 de ani?
* * *
Chelnerul catre o doamna:
Ati observat ca sotul d-stra a cazut sub masa?
-Te  inseli draga, sotul meu tocmai acum a intrat pe  usa...
* * *

Ce face o broasca la biblioteca?
Sta in usa.
* * *

I: Cum s-a numit soacra lui Adam?
R: Adam nu a avut soacra. El traia in paradis.
* * *

Un ziarist face o vizita la o stana, unde ciobanul e tocmai cu oile la pascut. 
    - Ce faci, bace? 
    - Uite, aice cu turma... 
    - Pot sa vorbesc cu cainele tau? 
    - Cainele nu vorbeste ! 
Ziaristul se apleaca la caine: 
    - Ce mai faci, Azor? 
    - Multzam, fain. (ciobanul ramane cu gura cascata) 
    - Ciobanul te ingrijeste bine? 
    - Nu ma plang. Imi da mancare buna, nu ma bate si din cand in cand ne mai si jucam. 
Ciobanul sta stupefiat.
    - Bace! Pot sa vorbesc cu magarul tau? 
    - Magarul nu vorbeste... 
Ziaristul se apropie de magar: 
    - Ce mai faci, magare? - 
    - Nu ma plang. (ciobanul intra in stare de soc) 
    - Ciobanul se comporta bine cu tine? 
    - Da. Imi da fan, abrac, iar daca e vreme rea, ma baga in sura...
Ciobanul cade pe spate. 
    - Bace! Pot sa vorbesc cu oaia ta? 
    - Apai bagaboanta aia minte de ingheatza apele!
* * *

Un barbat se casatoreste si vine acasa is ia sotia si soacra si le zice:
- Fiti atente sa va zic programul meu. Cind vin acasa vreau sa mananc si vreau sa gasesc mancarea nici prea calda, nici prea rece.
La care sotia: Ietete!
La care soacra: Ietete!
La care barbatul: Nici un ietete, eu sunt barbatul, eu comand.
- Dupa ce mananc vreau sa fac baie si vreau sa gasesc apa nici prea calda, nici prea rece in cada.
La care sotia: Ietete!
La care soacra: Ietete!
La care barbatul: Nici un ietete, eu sunt barbatul, eu comand.
- Dupa ce fac baie vreau sa imi citesc ziarul si vreau la fotoliu sa imi aduceti papucii de casa.
La care sotia: Ietete!
La care soacra: Ietete!
La care barbatul: Nici un ietete, eu sunt barbatul, eu comand.
- Dupa ce imi citesc ziarul vreau sa ma culc, pana la 12 noaptea ma culc cu sotia, dupa 12 noaptea ma culc cu soacra.
La care sotia: Ietete!
La care soacra: Nici un ietete, el este barbatul, el comanda.
* * *

Un tanar ajunge emotionat acasa si o anunta  pe maicasa ca e indragostit si ca se insoara dar ca sa fie prezentarile mai emotive aduce acasa trei fete foarte frumoase si ii zice maicasi sa ghiceasca care e aleasa inimi. Dupa cateva minute la o cafeluta mama zice:
Aleasa ta estea fata  asta din mijloc.
La care fiul surprins intreba: Cum de ai ghicit?
Mama raspunde: Pai de asta nu-mi place!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici