miercuri, 22 februarie 2012

Momentul de ras

Am citit ca anul trecut 4.153.237 de oameni s-au casatorit. Nu c-as fi carcotas, dar nu ar trebui sa fie un numar par?
***

Daca intr-o zi viata iti intoarce spatele... ciupeste-o de fund!!!
***

La divort.
El :
- Tu unul ca mine nu mai gasesti!
Ea:
- Eu unu' ca tine nu mai caut!
***

Dupa un chef teribil cu bere rece ca gheata, Costica a ragusit si merge la prietenul lui de pahar, Vasile. 
Suna si in usa apare sotia acestuia. 
- Vasile e acasa? abia putu sopti Costica. 
La fel de mistrerios, doamna sopteste:
- Nu, intra repede sa nu ne vada careva...
***
Un tip dorea sa plece intr-o vacanta, dar nu stia ce sa faca cu cainele sau. Asa ca scrie managerului unui hotel si il intreaba pe acesta daca permite accesul cainilor in hotel.
A doua zi primeste raspunsul din partea managerului: 
- Stimate domnule, am lucrat in aceasta bransa de mai bine de treizeci de ani si niciodata nu am fost nevoit sa chem politia ,pentru a calma un caine agitat si turbat la fragedele ore ale diminetii. Pana acum nici un caine nu a incercat sa-mi dea cecuri false. Niciodata un caine nu a dat foc asternuturilor pentru ca si-a uitat tigara aprinsa in pat. Nu am gasit niciodata in bagajul unui caine prosoape si scrumiere care sa apartina hotelului. Asadar, cainele dumneavoastra este binevenit la noi. 
P.S. Daca imi promite ca veti fi ascultator, atunci il puteti insoti si dmneavoastra. 
***

Un tip da sa traverseze strada…O voce suava în spatele lui: 
- Nu traversa! 
Omul nu traverseaza si în fata lui accident groaznic, trece un autobuz pe rosu, pietonii mor toti etc.  
Ajunge omul la gara, da sa cumpere un bilet la tren, aceeasi voce: 
- Nu cumpara bilet la trenul asta! 
Omul nu cumpara, si a doua zi afla ca trenul a deraiat si au murit toti calatorii. 
- Doamne, îti multumesc ca ai grija de mine, spune omul cu voce tare. 
- Nu este Domnul, sopteste vocea suava, sunt eu, îngerul tau pazitor! 
- Ingerul meu pazitor! (se mira omul), stii, tare mult mi-am dorit sa te vad, nu ai putea sa te transformi într-o gâza, un fluture sau ceva asemanator? 
Un fluture vine si se aseaza în palma omului. 
Omul striveste în pumn fluturasul, mormaind printre dintii înclestati: 
- Unde erai, ma, cand m-am insurat ?
***

Un tanar absolvent al sectiei de Management era foarte incantat de postul pe care se angajase intr-o importanta companie multinationala. In prima zi suna la Bufet, tipand in receptor:
- Adu-mi o cafea! Si viteeeeeza!!!
La celalt capat al firului raspunde o voce grava:
- Cred ca ai format un numar gresit; stii cu cine vorbesti, dobitocule?
- Nu, raspunde tanarul angajat.
- Eu sunt Directorul General, imbecilule!!!
- Dar tu stii cu cine vorbesti, dobitocule? tipa tanarul mai tare ca prima data.
- Nu, raspunde Directorul surprins.
- Perfect!.... si inchide
***

Doua prietene:
- Draga, de 3 ore sotul tau flirteaza cu blonda aia, fara rusine si tu nu zici nimic?!!!
- Ssssttt, taci din gura, ca vreau sa vad cat poate sa mai stea cu burta supta..!
***

- Tata, eu nu vreau sa ma marit ! Eu vreau sa traiesc toata viata cu voi !
- Fetito! Ce faci, ne ameninti ?!
***

Un cuplu tânar se pregateste de o seara în oras. Cheama taxiul si în momentul în care ies ei, scot si mâta. Numai ca pisica.. tusti, înapoi în casa!
Ea: - Întoarce-te tu si scoate-o, ca-l tin eu pe-asta cu taxiul... si ca sa nu se stie ca va ramâne casa goala, zice: - Vine si sotul meu imediat. S-a întors sa-si ia la revedere de la mama!
Apare si sotul, agitat: - Domnule, scuze ca v-am retinut, da zgripturoaica dracului, s-a ascuns sub pat, am rupt un umeras de cu*u ei al gras ca s-o scot, a trebuit s-o înfasor într-o patura, ca ma zgârâia, da asa am azvârlit-o mai usor pe geam...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici