miercuri, 22 februarie 2012

Smile!

Cand barbatul se simte rau, isi cauta sotia. Cand barbatul se simte bine - il cauta sotia! 
***

Doi fosti iubiti se intalnesc.
Baiatul: Stii...mi-e asa de dor de tine.
Fata stranuta.
Baiatul: Sanatate.. esti racita?
Fata: Nu, draga, sunt alergica la vrajeli.
***

Barbatul: Vrei sa te mariti cu mine .. ? 
Femeia: Ai casa.. ? 
Barbatul: Nu.. 
Femeia: Ai un Audi .. ? 
Barbatul: Nu.. 
Femeia: Cat de mare este salariul tau.. ? 
Barbatul: Nu am salariu.. dar .. 
Femeia: Niciun "dar" . Nu ai nimic.. Cum pot sa ma marit cu tine?? Pleaca te rog!!
Barbatul: (vorbind cu el insusi) Am o vila, 2 terenuri, 2 Ferrari, 1 Porsche.. De ce sa cumpar Audi?! Cum pot sa iau salariul daca eu sunt patronul ?..  
***

Sotul intra rapid in casa, se arunca catre sotie, o saruta si primeste ca raspuns un sarut fierbinte.
- Acum, spune-mi, cum arat fara mustati? spune sotul.
- A ! Tu esti ????
***
Ion cu Gheorghe beau bere la bar.
- Ma Ioane, ti-ar place sa vezi in direct o femeie care isi inseala sotul? 
Ion, incantat. 
- Normal ma Gheorghe, cum sa nu imi placa? 
- Atunci fi atent, maine iesi cu doua ore mai repede de la munca si fugi repede acasa, ca iti garantez un spectacol pe cinste.. 
***

Se spune ca nu toate blondele sunt proaste, pe naiba! Sotia mea e bruneta, ieri si-a vopsit parul în blond. Iar seara mi-a facut scandal, ca de unde este par de bruneta la noi în pat ?!?! 
***

La scoala: 
−  Copii, sa presupunem ca as baga mana in buzunarul unui om si i-as lua banii. Ce ar insemna ca sunt?  
Bula:
- Ministru de finante…
***

Pentru ca economia mondiala sa se refaca, sunt suficiente urmatoarele: chinezii sa nu manance o zi, rusii sa nu bea o zi, iar romanii sa munceasca o zi.
***

Doua vecine stau de vorba la poarta. Una ii zice celeilalte: 
− Zi-i lu‘ fiu'tau sa nu ma mai imite! 
− Ionele, mama, inceteza sa mai faci pe prostul!
***

Doctorul îşi întreabă pacienta: 
− Ce vârstă aveţi, doamnă? 
−  Mă îndrept spre 30. 
− Din ce direcţie?
***

Doua blonde, la discoteca. Se apropie un tip aratos si o cere pe una dintre ele la dans. In timp ce danseaza, fata intreaba: 
−  Esti cam palid. De ce nu mergi mai des la soare? 
−  Acum am iesit de la inchisoare. 
−  Si de ce ai fost acolo? 
−  Mi-am omorat nevasta, i-am taiat capul si l-am aruncat intr-un rau. 
Dupa dans, fata se intoarce la prietena sa: 
−  Inchipuie-ti, draga, nu e insurat...
***

Un jucator la bursa pierduse multi bani intr-o zi. 
A doua zi un cunoscut il intreaba:
- Am aflat ca ai pierdut multi bani ieri. Esti ok? Cum te descurci?
- Sunt foarte bine. Am dormit aseara ca un bebelus.
- Da? Cum adica?!
- Ma trezeam din doua in doua ore si plangeam...
***

Care-i definitia fidelitatii?
Ratarea unei ocazii.
***

O fetita isi intreaba tatal: - Care-i diferenta dintre a excita si a enerva?
- Sa-ti dau un exemplu, acum 15 ani mama ta ma excita, acum ma enerveaza.
***

Un invitat catre vecina sa:
- Sampania va face frumoasa.
- Dar n-am baut nici o cupa!
- Se poate, dar eu sunt la a 12-a.
***

Niste turisti la tara :
Ea: - Iubitule, peisajul asta ma lasa muta.
El: - Perfect, campam aici.
***

Este important pentru o femeie sa aiba langa ea un barbat care din cand in cand sa faca curat, sa gateasca si sa repare ce se mai strica prin casa. Este important pentru o femeie sa aiba langa ea un barbat caruia sa-i destainuie aspiratiile ei si care sa o asculte si sa o inteleaga. Este important pentru o femeie sa aiba langa ea un barbat care sa o admire si care sa faca dragoste cu ea din placere. Este important pentru o femeie sa aiba langa ea un barbat care sa o scoata in lume si sa o trateze ca pe o printesa tot timpul, nu doar la ocaziile speciale. Este foarte important ca cei patru barbati sa nu se cunoasca intre ei... 
***

Un cioban ardelean statea pe iarba, in apropierea unei fantani. Un om se duce la fantana cu intentia de a bea. 
- Nu bea, omule, e otravita ! 
- Nem to dom. 
- Apoi bea, dar incet, ca-i rece. 
***

Un tata ingrijorat isi asteapta fiul acasa. Intr-un tirziu soseste, si este luat la intrebari: 
- Unde ai stat pana la ora aceasta? 
- Tata, azi mi-am pierdut virginitatea. 
- Extraordinar! Aseaza-te si bem un pahar pentru acest eveniment. 
- Putem sa bem, dar nu pot sa ma asez. 
***

Un tip se suie intr-un autobuz, se duce si perforeaza un bilet, dupa care mai perforeaza inca unul. Un calatotor il intreaba: 
- Scuzati-ma, de ce ati perforat 2 bilete? 
- Pai daca il pierd pe primul si vine controlorul sa il am pe al 2-lea. 
- Bine, si daca le pierdeti pe amindoua? 
- Pai am abonament, ma baiatule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici