luni, 13 februarie 2012

Baietii si povestile lor!

Obisnuiam sa fiu asa...

Apoi am cunoscut o fata...

Ea era asa...


Impreuna, eram asa...

Ii ofeream cadouri ca acesta...

Cand mi-a acceptat propunerea, eram asa...

Obisnuiam sa vorbesc cu ea toata noaptea asa...

Si la birou eram asa...

Cand prietenii mei au vazut-o pe iubita mea erau asa...

Si eu reactionam asa...

 Dar de Sf. Valentin a primit un trandafir de la altcineva...

Si ea era asa...

Si eu eram asa...


Care mai tarziu s-a transformat in asta...

si asta...

Imi venea sa fac asa...

Si am inceput sa fac asa...




...
...
...
...
...
...

Ei, hai ca am glumit
trandafirul era de la mine
...
Iar noi acum suntem asa

Sursa: ultima poza http://www.gauravjalan.com

7 comentarii:

  1. bune pozele...bravos... sa mai faci un set si de sf. dragobete, e mai romanesc , hai sa fim patrioate un pic

    RăspundețiȘtergere
  2. nu-mi imaginam ca baietii isi analizeaza atat relatiile :)) tare !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru Dragobete trebuie sa negociez cu modelele, stiti voi cum e la continuari :))) Monica, probabil asa e la prima iubire ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai Ralu daca asa nervos e tipu' la prima iubire, oare cum va fi la urmatoarele?! Oricum e super funny!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa speram ca va fi singura iubire avand in vedere sfarsitul povestii ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cam obeza mireasa, nu credeti? Sa fi avut si ea rabdare macar un an pana sa se transforme, asa cum fac toate femeile normale. S-a riscat, a plusat si totusi a castigat. Dar nici mirele nu cred ca are toate tiglele pe casa :))) O fi vreun vai mama lui, disperat ca alta oricum nu se la el :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Mirele o fi chiar Cupidon care s-a jucat prea mult cu sagetile pana s-a contaminat pe sine :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici