duminică, 26 februarie 2012

Glumite de duminica

Un iepure alerga vesel prin padure, cand, vede un cerb care fuma un trabuc..
- Ce faci, ai innebunit? Intr-o zi frumoasa, in mijlocul naturii, tu te intoxici? Hai cu mine sa alergi, sa-ti oxigenezi plamanii!
- Ai dreptate, spune cerbul, si incepe sa alerge cu iepurele. In timp ce alergau, cei doi vad vulpea, care statea cu nasul in cocaina.
- Hei, spune cerbul, aici in mijlocul naturii ti-ai gasit sa iei cocaina? Hai mai bine sa alergi.
- Ai dreptate, raspunde vulpea, si incepe sa alerge cu iepurele si cerbul. Putin mai incolo, il intilnesc pe lup, cu seringa in mina..
- Hei, in mijlocul naturii, si tu te droghezi? Vino sa alergi cu noi, sa-ti oxigenezi plaminii.
- Da' mai lasati-ma in pace cu ideile voastre, spune lupul, de fiecare data cind iepurele ia extasy, noi incepem sa alergam ca idiotii!! 
***

 O tanara se plange de o slabiciune permanenta resimtita de un an incoace.
 - Serviciul va solicita prea mult? intreaba medicul.
 - Nu! Am un serviciu usor.
 - Atunci va obosesc copiii?
 - Nu, n-am copii.
 - Hmm... Cat de des faceti sex?
 - De trei ori pe zi.
 - Atunci acesta-i motivul oboselii dv. permanente. Va sugerez ca macar duminica sa faceti o pauza.
 - Nu pot, domnule doctor. Duminica vine acasa sotul meu.
***
Bula merge la doctor, suparat ca nu are o viata sexuala normala.
- Când ati facut ultima data sex cu sotia? întreaba doctorul.
- Nici nu mai tin minte, zice Bula.
Scoate telefonul si o suna pe sotie.
- Auzi,  când am facut noi sex ultima oara?
- Da’ cine e la telefon?
***

Intr-un taxi se urca o calugarita, eleganta si frumoasa.
Soferul, tinerel si frumusel, o priveste pe furis de nenumarate ori.
Calugarita il intreaba ce il framinta.. Soferul ofteaza
“- Mi-e rusine sa va spun..”
“- Fiule, nu fi timid.. Am auzit si vazut de tot felul in viata, nu te teme ca ma poti ofensa, din nimica toata..”
“- Sincer sa fiu, spune soferul, am visat intotdeauna sa ma sarute o calugarita … asa ca dumneavoastra …”
- Mde, s-ar putea implini visul tau, spun calugarita, cu conditia sa fii catolic si celibatar !”
Soferul, foarte excitat, spune :
“- Pai sunt! sunt si catolic si celibatar!!”
“- Bine, spune calugarita, opreste masina pe dreapta….” Soferul opreste, calugarita se apleaca spre el si ii aplica un kiss enorm, cu mina dreapta palpindu-i “obiectele intime”..
Dupa care il roaga sa continue cursa.. Soferul, emotionat de momentul trait incepe sa plânga..
“- Ce s-a intamplat?” il intreaba calugarita..
“- Maicuta, am pacatuit.. te-am mintit! Sunt evreu si casatorit!”
"- Deh, zice calugarita, nu-ti face probleme!
Si pe mine ma cheama John si ma duc la un bal mascat."
***

Dilemele sotului prins la amanta 
Un barbat surprins la amanta de catre sotie, sare de la etajul 5. In cadere se gandeste: Nu puteam sa stau acasa cu nevasta.. sa mananc un gratar.. sa beau un sprit... si... cine stie... poate sa fac si sex?!?
Cade cu noroc pe o capita de iarba proaspat cosita din spatiul verde al blocului si cugeta: Doamne, cum e omul....numai doua secunde am fost disperat si cate prostii mi-au trecut prin cap.. 
***

O planeta trece pe linga planeta Pamint si o intreaba:
- Ce mai faci, soro? Nu te-am vazut de milioane de ani!
- Nu prea bine... Stii ... mi-au iesit Homo Sapiens...
- Nu te ingrijora, o sa treaca! Am avut si eu!
***

 In tramvai
- E cineva acolo fara bilet, in fund?
- Eu, da-l bag imediat!
***

"Bugetul trebuie echilibrat,
Tezaurul trebuie reaprovizionat,
Datoria publica trebuie micsorata,
Aroganta functionarilor publici
trebuie moderata si controlata, si
Ajutorul dat altor tari trebuie eliminat pentru ca
Roma sa nu dea faliment.
Oamenii trebuie sa învete din nou sa munceasca în loc sa
traiasca pe spinarea statului."
(Cicero, in 55 înainte de Cristos)
În concluzie nu s-a modificat nimic de 2065 si de ani.
***

Din cauza reducerilor bugetare recente si a cresterii pretului electricitatii, a gazului si uleiului, luminita de la capatul tunelului a fost stinsa.
Ne cerum scuze pentru neplacerile cauzate.
***

Un mos povestea cum si-a pierdut el dintii în razboiul cu rusii:
- Eram un pluton de infanterie si au venit rusii puhoi cu tancurile, au tras si i-au omorât pe toti, doar eu ma sstrecuram ca un ssarpe printre gloante si nu m-au atins..
Atunci au pus tancurile pe mine si trageau toti, dar eu ma sstrecuram ca un ssarpe si nu m-au atins.
La care, unul, enervat:
- Bine, mosule, atunci cum ti-ai pierdut dintii?
- Pai, daca au vazut ca nu ma pot nimeri, s-a dat unul jos din tanc si mi-a dat o ranga în gura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici