duminică, 1 aprilie 2012

Pacaleala.. sau nu :)

Pacaleala..
- Doamnã învãtãtoare, sã stiti cã fiul meu nu poate veni azi la scoalã! se auzi o voce de copil la telefon.
- Dar cu cine vorbesc?
- Cu tatãl meu.
*

Wanted
Disperat, seful isi priveste ceasul si, de acum convins de faptul ca angajatul sau nu va ajunge la timp pentru a termina materialul pe care trebuiau sa il prezinte la reuniune, il suna acasa…
-Buna ! – raspunse susotind o voce de copil.
-Buna. Tatal tau e acasa ?
-Da… – raspunse susotit.
-Pot vorbi cu el ?
-Nu – spuse copilul cu voce joasa.
Seful incearca sa ia legatura cu un alt adult:
-Dar, mama ta ? Este ?
-Da…
-Ea poate vorbi cu mine ?
-Nu. Ea e ocupata.
-Mai este cineva pe acolo ?
- Da… – susoti cel mic.
-Cine ?
-Un politist.
Putin surprins, seful continua zicand:
-Si ce cauta politistul acolo ?
-Vorbeste cu tata, cu mama si cu un pompier – raspunse tot susotind.
Auzind un mare vacarm la celalalt capat al firului, seful intreba speriat:
-Ce e cu zgomotele acelea ?
Un elicopter.
-Un elicopter ?
Da. Face parte din echipa de cautare.
- Dar, ce se intampla acolo ?
Si vocea chicoti:
-Ma cauta pe mine…!
*

Bula e vizitat de un vecin
- Auzi mai Bula, vrem sa tapetam camera de zi si e la fel de mare ca a ta. Tu cand ti-ai tapetat cate suluri ai cumparat?
- 20.
- Multumesc.
Dupa 2 saptamani se intalnesc:
- Auzi ma, tampitule, am cumparat 20 de suluri si
7 mi-au ramas in plus.
- Pai si mie...
*

Animale de apa periculoase
Un turist in vacanta il intereaba pe un localnic daca sunt crocodili in apa.
Acesta ii raspunde ca nu.
Turistul incepe sa inoate si observa niste pete intunecate in apa, la cativa metri de el.
Se intoarce spre localnic:
- Sigur nu sunt crocodili aici?
- Nu, ca le e frica de rechini.
*

Alinuta se plimba prin parc si se intalneste cu doi baieti care ii spun ca daca se urca intr-un pom ii dau 5 RON. Dorindu-si o inghetata si un suc, Alinuta se urca... Cand coboara, primeste banii. 
Intoarsa acasa, Alinuta ii spune mamei ce s-a intamplat, iar mama ii zice furioasa:
- Alinuta, prostuta mamii!... Baietii aia voiau sa-ti vada chiloteii!
Alinuta, fericita, ii raspunde:
- Mama, mama! Fii linistita!... Eu i-am pacalit pe ei!... Eu nu port chilotei!...
*

De 1 aprilie, Alinuta tine neaparat sa-si pacaleasca mama...
- Mami, mami!... S-a spanzurat tata, in pod!...
Maica-sa, innebunita, fuge in pod si... nimic!...
Cand coboara, Alinuta:
- Ha, ha! Ce te-am pacalit!... S-a spanzurat in garaj!...
*

Un moldovean si un oltean in tren. La un moment dat li se face foame, moldoveanul scoate o piine si o bucata de carne si incepe sa manince. Olteanul scoate niste fite de peste, maninca putina carne de peste si pune grijuliu oasele pe un ziar... Moldoveanul il vede si-l intraba:
- Ma, oltene, da' ce faci cu oasele cele?
- Oo!... oasele astea sint foarte bune, deosebit de sanatoase, contin fosfor si asta ne face pe noi oltenii asa destepti!
Sta moldoveanul, se gindeste, si in final ii propune olteanului sa-i dea piinea si carnea pe oasele de peste.
Acum olteanul se infrupta din carne si piine, iar moldoveanul cu o figura scirbita incearca sa rontaie oasele de peste...
- Ma, oltene, bag sama ca m-ai pacalit cu oasele astea de peste...
- Pai vezi, nici n-ai gustat bine si te-ai desteptat!
*

Elevul si becurile
La olimpiada de vara un elev in pragul repetentiei este intrebat de ilustrul profesor de matematica GM:
- Cate becuri sunt in clasa?
- 10
- Te-am pacalit, sunt 11 ca mai am eu unul in bizunar. Ne vedem la toamna...
In toamna profesorul il intreaba din nou:
- Cate becuri sunt in clasa?
- 11.
Profesorul rade fericit si ii spune zimbind:
- Te-am pacalit si de data asta pentru ca sunt 10 caci eu nu mai am becul la mine.
Elevul si mai fericit raspunde:
- Da dar am adus eu unul la mine de acasa asa ca sunt 11.
*
- De ce ma minti nesimtitule? De ce ma minti ca ai dormit la prietenii tai? Eu am dormit la prietenii tai si tu nu erai acolo!!
*

Dupa ce ramane de doua ori repetent in clasa a patra, Bula trece in clasa a cincea. In prima zi de scoala diriginta il intreaba:
- Bula, cati ani ai?
- 11 ani doamna diriginta.
- Bula, sa nu ma minti!
- Sa moara mama doamna diriginta!
Merge Bula acasa si o gaseste pe masa moarta. Dupa ce termina cu toate formalitatile inmormantarii Bula se intoarce la scoala. Diriginta ii pune aceeasi intrebare:
- Bula, cati ani ai?
- 11 ani doamna diriginta.
- Bula sa nu ma minti!
- Sa moara soramea doamna diriginta!
Merge Bula acasa si o gaseste pe sorasa moarta. Dupa ce termina cu toate formalitatile inmormantarii Bula se intoarce la scoala. Diriginta ii pune aceeasi intrebare:
- Bula, cati ani ai?
- 11 ani doamna diriginta.
- Bula sa nu ma minti!
- Sa moara tata doamna diriginta!
Merge Bula acasa si il gaseste pe tasu facandu-si bagajele.
- Ce faci tata?
- Bula, trebuie sa plecam pentru ca aici este o epidemie: a murit mata, a murit sorata si acum a murit si vecinu.
*

Ion da un anunt la matrimoniale: -"Barbat serios, instarit, cu caruta cu 2 cai, 2 vaci cu lapte, casa, doresc cunostinta cu doamana serioasa in vederea casatoriei. Am un singur defect: -"Nu am simtul mirosului."
A doua zi Maria da si ea un anunt: "Doresc cunostinta cu domnul Ion. Sunt gospodina,etc. Am si eu un singur defect: -"Imi miroas foarte tare picioarele." Ion ii da o intilnire lui Maria, toate bune si frumoase, dupa o saptamina deja hotarasc sa se casatoreasca.
Vine noaptea cea mare. Maria incepe sa se dezbrace, isi da jos sosetele. Cum isi da Maria jos sosetele, cum Ion striga:
- Marie, deschide geamul!!
- Ce-ai Ioane ai prostit? Parca ziceai ca....
- Marieeeeee, deschide geamul!!
- Ba Ioane, tu ai mintit in anunt?
- Marieeeeeeee!! Deschide geamul!!!
- Da ce e ma Ioane??
- Ma ustura ochii!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici