duminică, 19 februarie 2012

Bancuri cu scotieni


Sfîrşitul scrisorii tatălui din Scoţia: 
"Am vrut să-ţi mai trimit ceva bani, dar, din păcate, plicul era deja închis..
***

Pe o stradă din Scoţia, se întamplă un accident rutier. Un turist iese de pe carosabil şi dă cu maşina într-un pom.
Omul se tîrăşte afară din maşină şi rămîne întins în iarbă.. Un scoţian trece prin apropiere. Se duce la accidentat şi întreabă:
- Sînteţi asigurat?
- Da, răspunde acesta cu greu.
- Aveţi o asigurare şi pentru persoanele aflate în maşină?
- Daaaa....
- Aveţi ceva împotrivă dacă îmi răvăşesc puţin hainele şi mă întind lîngă dumneavoastră?

***

Un scoţian îi scrie fiului său: 
Îţi trimit zece dolari, cît ai cerut. Dar ţine minte: zece se scrie cu un zero, nu cu doi !!

***

Cum începe o reţetă în cărţile de bucate scoţiene? : 
Se împrumută ... 300 de g de ...

***

Un scoţian tăia o creangă din copacul din faţa casei, se dezechilibrează şi în cădere o strigă pe soţia lui:
- Dragă, astăzi gateşte doar pentru tine, eu mănînc la spital!

***

Fiul meu vă datorează bani pentru un costum pe care i l-aţi făcut acum trei ani, îi spuse croitorului un scoţian care tocmai intrase în magazin.
- Şi dumneavoastră aţi venit să-mi daţi banii, nu-i aşa?
- Nu! Aş dori să-mi comand şi eu un costum în aceleaşi condiţii..

***


Doi scoţieni într-un cort:
- Dormi?
- Nu, ce vrei?
- Dă-mi 50 de penny.
- Dorm, dorm...

***


De ce în Scoţia în fiecare castel se află cîte o stafie? 
Este mult mai ieftină decît un sistem de alarmă.

***

Un scoţian, întîlnind un doctor şi fiind cam răcit s-a gîndit că e momentul să profite de întamplare şi să obţină o consultaţie gratuită:
- Dumneata, doctore, ce faci cînd eşti răcit? întreabă scoţianul. 
- Tuşesc, răspunde medicul.

***


Un scoţian împreună cu soţia şi copilaşul merg la un concert de muzică clasică. Plasatoarea îi spune:
- Dacă cumva copilaşul zbiară, trebuie să părăsiţi sala. Bineînţeles banii pentru bilete îi veţi primi înapoi....
Către sfîrşitul concertului, scoţianul i se adresează soţiei:
- Mai e mult?
- Cîteva minute doar...
- Bine, atunci smuceşte-l un pic pe junior.

***


Un romancier la modă primeşte următoarele rînduri de la un admirator scoţian: 
"Ultima dv.. carte mi-a plăcut atît de mult, încat eram gata-gata s-o cumpăr!"

***

Fiul unui scoţian, aflat în armată, îi scrie tatălui său: 
"Am cunoscut o fată frumoasă, vreau să mă însor cu ea, trimite-mi două lire ca să-mi fac o fotografie cu ea, să ţi-o trimit ca să ştii şi tu cum arată". 
La cîteva zile, tatăl îi trimite o liră, cu următoarea scrisoare: 
"Trimite-mi poza fetei, pe tine te cunosc".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici