sâmbătă, 28 aprilie 2012

Zambetele de azi

Scumpule, zice sotia.... 
…mai tii minte stiucile alea pe care le-ai prins asta vara, când ai fost la pescuit cu prietenul tau Vasile? 
- Sigur ca da, iubito. 
- Ei bine, una din ele a telefonat sa te anunte ca ai devenit tata! 
  
Toti oamenii se nasc egali in drepturi. Dupa care unii se insoara... 
  
Departe, intr-o padure, o broascuta testoasa incerca sa se catere intr-un copac. Dupa ore intregi de chin, a ajuns in varf, a sarit in aer fluturandu-si piciorusele din fata si s-a prabusit la pamant. Dupa ce si-a revenit, s-a catarat din nou catinel in copac, a sarit si s-a prabusit din nou. In timp ce testoasa incerca si incerca din nou, doua pasari stateau pe o ramura si-i urmareau eforturile disperate. 
In cele din urma, pasarea femela i-a ciripit perechii sale: 
- Draga, cred ca a sosit momentul sa-i spunem ca e adoptata! 
  
Badea Ghe este intrebat de Asociatia de lupta impotriva rasismului: 
- Esti la mare si auzi strigate de ajutor venind din larg. Te uiti si vezi doi oameni gata sa se inece, unul este negru si unul este alb, iar tu nu poti salva decit unul. Pe care-l salvezi? 
- Pe cel negru, raspunde badea. 
- De ce? 
- Asta sigur nu e ungur. 

Azi fata mea implineste 21 de ani si sunt incantat ca este ultima pensie alimentara pe care i-o dau, asa ca am chemat-o si i-am zis: "Fetita mea, vreau sa te duci la maica-ta acasa cu cecul asta si sa-i spui asa: Asta este ultimul cec pe care-l mai primeste in viata ei, nenorocita! si sa vii sa-mi spui ce mutra face." 
Astepta nerabdator si cand intra fiica lui, a intrebat-o: Ce ti-a zis vrajitoarea de maica-ta si ce fatza a facut? 
Mi-a zis ca astepta ziua asta ca sa-ti spuna ca nu esti tu tatal meu! 
  
Maria era fata batrana a satului si era foarte mandra de conditia ei. Stiindu-se cu o varsta inaintata, se duce la pietrar si ii spune: 
- Cand oi muri, sa-mi faci o cruce de piatra pe care sa scrie: "Sub aceasta pietrisoara/ Doarme-a noastra Marioara./ S-a nascut fecioara,/ A trait fecioara,/ Si-a murit fecioara." 
Dupa cateva luni, moare Maria. Pietrarul nu mai tinea minte ce ii spusese femeia sa scrie dar cam tinea minte ce voia sa spuna, asa ca a sapat pe cruce: "E Maria dedesupt; Nu are sigiliul rupt." 
  
O doamna cheama dulgherul sa localizeze si sa repare un zgomot sacaitor pe care-l auzea in casa. Acesta vine si intreaba: 
- Cum se face ca acum nu aud nimic? 
- Nu e intodeauna: numai cand trece autobuzul pe strada. 
- Si de unde il auziti? 
- Din sifonier. 
- Bun, am sa intru in sifonier si cand trece autobuzul o sa-mi dau seama ce este. Zis si facut. Dar, dupa cateva minute, sotul doamnei vine in graba acasa sa se schimbe caci avea o intalnire importanta. Deschide sifonierul si da cu ochi de dulgher. 
La care acesta: 
- Daca-ti spun ca astept autobuzul, ma crezi...? 
  
Cum ar relata media din Romania sfarsitul lumii? 
Antena 3: In trei zile Basescu nu va mai fi presedinte! Am invins!! 
OTV: Senzational! Urmariti ultimele stiri despre Apocalipsa in direct la Dan Diaconescu! Vrajitoarea Lenuta va da sfaturi cum sa va purtati pe lumea cealalta. 
Libertatea: E ultima ta sansa sa fii fata de la pagina 5! Trimite o poza acum. 
ProTV: Un copil a ars de viu si nu va mai apuca sa vada apocalipsa! 
CanCan: Sursele noastre spun ca Nicoleta Luciu va petrece sfarsitul lumii departe de iubitul ei. 
Cotidianul: Mai ai timp sa citesti o carte din colectia Cotidianul! 
B1Tv: Urmareste la Nasul dezvaluiri incendiare despre parlamentarii care profita de sfarsitul lumii! 
Cosmopolitan: 10 sfaturi pentru o ultima partida de sex fantastica! 
  
O fata la dentist. Suna telefonul ei, nu respunde nimeni. In 5 min suna mobilul din nou, iarasi nu ridica nimeni. A treia ora incepe sa sune, doctorul enervat raspunde: 
- Alo? Cine este? 
- Sunt sotul doamnei, si tu cine esti? Unde e nevasta mea? Da-mi-o la telefon! 
- Scuze, frate, ea nu poate vorbi acum, asteapta 5 min, eu termin, ea scuipa si te suna inapoi, ok? 
  
Intr-o zi vine Ion acasa si o intreaba pe Maria de ce este dezbracata... Maria ii zice k nu are cu ce se imbraca. Ion ii zice: - Cum nu ai cu ce?...uite...(deschide dulapul)... pantaloni... fuste... Salut Gheorghe!... bluze... rochii... 

Un om la psihiatru: 
- Doctore, doctore cred ca sunt o masina, brum, brum.. 
Medicul: 
- Mai faceti o data va rog. 
- Brum, brum, brum. 
- Cred ca aveti carburatorul înfundat.

Un taran american si unul roman se intalnesc la un moment dat. 
Romanul il intreaba pe american: 
- Mai, tarane american, fermierule, spune-mi si mie cat pamant ai acolo la tine? 
- Mai tarane roman, spune americanul, eu ma urc dimineata in masina si tot merg, si merg, si merg pana seara. Si tot pe pamantul meu raman. No atata pamant am eu in America. 
Taranul roman ramane gura-casca, face o pauza prelunga de gandire, dupa care spune: ma, masina de aia am avut si eu.

Aglomeratie in toate magazinele de ceasuri din Romania, blondele au auzit ca in aceasta zi se schimba ceasul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici