miercuri, 8 februarie 2012

Cele mai tari perle.. operatorii gsm

Convorbirile telefonice cu operatorii gsm sunt inregistrate. Iata cateva exemple:

- Ce tip de telefon aveti? 
- Mobil !
***

"Nu mai vreau factura detaliata, vreau en-gross ..."
***

"Doamna, ma tot suna unu' Mist Cols, cine e dom'ne asta?"
***

Am incercat sa-mi apelez numarul azi si imi spune ca mi sau restructurat apelurile. 
(dupa verificare) 
- Telefonul dvs. este blocat pentru ca ati cerut acest lucru, fiind furat. 
- Asta stiu, dar de ce nu pot sa mai sun?
***

Oper.: Nu va aud! Va rog indreptati-va catre o fereastra! 
El: Unde sa ma mai duc, dom`le? Eu sun din Costesti si sunt pe acoperisul casei!!!!
***

Rep: Ce aparat utilizati? 
Clientul: Un Mitibusii... a incercat sa se corecteze (dealerii se prapadeau de ras in magazin)... Mitibusu adica...!
***


Avea tel. blocat, operatorul dicteaza formula de deblocare pt. Motorola apoi... 
Oper.: Va rog sa tastati acum codul pe telefon ca sa ma asigur ca se deblocheaza. 
A inceput sa formeze codul dar oper. auzea in casca cum il forma. 
Oper.: D-voastra de pe ce tel. vorbiti? 
Ea: De pe fix. 
Oper.: Si pe ce tel. tastati codul puk? 
Ea: Pai pe fix, nu?................
***

"Doamnaaaaa!!!! Daca vorbesc la telefon din cada ma curentez?"
***

"Am facut si eu abonament si imi apar doar numerele de la politie, salvare, etc... Numerele prietenilor mei cand apar in agenda?"
***

Oper.: Telefonul este dual band? 
Ea: DA, ESTE PORTOCALIU, GALBEN. (!!!!!).
***

As dori sa reziliez si eu contractul. 
- Si care ar fi motivul rezilierii? 
- Ieri mi-am pus telefonul la incarcat si dupa o ora a explodat!
***

"Domnule am cumparat si eu un tel din Grecia si-mi cere codul de tel. Imi puteti da si mie codul sa sparg telefonul?"
***

Mai vreau si eu PUK-ul odata! 
- Ce s-a intamplat? 
- L-am scris pe nisip, dar a trecut un drac de copil si l-a sters. 
- Pai si acum se poate intampla. 
- Nu, ca acum am intarit cu apa si am batatorit locul cu lopatica lu' fiica-mea.
***

- Deci, pentru anularea redirectionarilor, trebuie sa mergeti in meniul Configurare apeluri! 
Tacere. 
- Ati inteles? 
- Da, deci ma duc inapoi de unde l-am luat, acolo in Tineretului.
***

"Daca folosesc calculatorul din telefon, ma costa ceva?"
***

- Nu stiu ce se-ntimpla, nu mai pot trimite mesaje, iar de azi-noapte imi vine in continuu acelasi mesaj... 
- Si care e textul mesajului? 
- "Noapte buna, Nelutu"...
***

"Nu ma descurc cu telefonul, am avut o copilarie nefericita...!!"
***

Dupa cam 15 minute de discutii cu un client, se aude cineva batand intr-o usa care apoi se deschide, la care clientul tipa foarte panicat: "Ocupat!!! Ocupat!!".
***

- D-na, eu fusei dusa p'afara si aparu un plic pa telefon. Da' nu umbla nimeni la el. Noi am mai sunat la dumneavoastra si ne-ati dat o formula cu stelute. Am cautat-o, acuma' am pus stelutele si nu dispare d-na, nu dispare plicu'! 
- Inseamna ca ati primit un mesaj. 
- Da nu umbla nime la el niciodata. 
- Ce aparat este? 
- Gesem d-na.
***

"Domnisoara... vreti neaparat sa fac proces cu nevasta-mea???? Ma suna si voi o cuplati cu amanta mea???? S-au certat astea doua... scandal... acum plang amandoua... Si aia micii.. Imi distrugeti familia!!!!"
***

"Domsoara Anca, dumneavoastra v-ar conveni sa va suiti pe casa sa vorbiti la telefon? Ca in armata, ies la -10 grade afara, imi iau ceva pe mine si fugi pe casa sa raspunzi la telefon. Odata s-a rupt scara, imi reparati dvs. telefonul daca imi scapa?"
***

Client: "Dom'le, eu am scurtcircuitat cartela!!" 
Oper.: "Cum anume, puteti sa fiti mai explicit??" 
Client: "Pai... de 3 ori PIN, dup-aia PUK de nu-stiu-cate ori... si poc!!"
***


"Dom'le, eu va fac scandal! Si voua si lui! Il sun pe barbatul meu si-mi raspunde una cu nu stiu ce limbi straine... Ce treaba are el cu aia... cu limbile?"
***

"Si este cineva acuma pe Chat? Daca intru si nu e nimeni, ce fac? Stau asa, ca Bula, singur acolo?"
***

"Stii ce am facut cand a scazut semnalul? L-am scuturat, ca eram nervos, si si-a revenit imediat.."
***

- Ce valoare are factura dumneavoastra? 
- Nu stiu, de-aia am sunat la dumneavostra!
***

"Cand stiu ca e gratuit apelul, mi-e lene sa mai deschid plicul."
***

"Daca sun si eu de aici pana in Italia, imi spuneti si mie cu cat sunt compostata??"
***

"De ce ne dati tarifele in centi DACA ABONAMENTUL E IN DOLARI?!"
***

Era vorba de formula de deblocare a PIN2. Nu reusise sa-l deblocheze. 
Oper.: "...Si, spuneti-mi, va rog, din ce pozitie ati introdus aceasta formula?" 
El: "Pai...din pozitia normala a omului, din picioare."
***

"Doamna, am un mesaj pe telefon, mi-a aparut o "fata", adica un cap patrat cu un ochi si un nas. Ce fac acum cu fata?"
***

"....Don'soara, io am scos cartela din telefon si am pus-o pe masa... si am pus ibricu' fierbinte pe ea si s-a topit..... acu' ce fac...?"
***

Oper.: "Cu cine am placerea..." 
El: "Nu am nici o preferinta!"
***

- Cand platiti cel mai urgent? 
- Pai, nu stiu, ca deja mi-au taiat curentul si cablul acasa! 
- Taiati-ma si dumneavostra, ca oricum mi-ar sta rau sa vorbesc pe intuneric!
***

- Desigur, imi puteti spune ce tip de telefon utilizati? (incercare esuata) 
- V-as ruga sa-mi descrieti telefonul dv. 
- Da, are trei taste supuse una peste alta in forma de piramida!
***

"Un prieten de al meu a patit un necaz: a umblat cineva cu mobilarul lui si l-a blocat. Acum cere Puk... si altceva nu vrea si pace. Cine-i dom'ne puk asta ? Si ce vrea de la noi?"
***

"Doamna, la un mesaj primele 3 cuvinte sunt gratuite?!?"
***

"Domnule draga, am tastat si eu codul pin, si mi-o zis "codul pin erodat""
***

El: Am si eu o problema cu incarcarea... 
Oper.: Adica? 
El: Mi-a cazut celularul din cartela...
***

"Credeti ca este o problema de retea? Dintr-o data mi-a scazut frecventa radio, deci toate casutele de pe telefon mi s-au golit, iar apoi mi-a aparut pe telefon "Cautare...", adica ma cauta cineva. Cine credeti ca m-a cautat?"
***

"Daca trimit un sms pot sa scriu si prostii ?!!!"
***

- D'soara!? Cum m-auziti? 
- Foarte bine! 
- Pai da, ca sint in canal si am vrut sa stiu cum s-aude!
***

Oper.: Ce tip de Motorola este? 
El: Dna nu stiu, dar este grasunel si cu marginile rotunjite...
***

El: Fiti amabil, cum pot afla nr de telefon al cartelei de pe care va sun? 
Oper.: Cand ati cumparat-o nu vi s-a spus numarul? 
El: Pai...sa fiu sincer, o am de la un baiat care a furat-o de la cineva si... eu am furat-o de la el!
***

"D-ra. spuneti-mi si mie, tot vad pe tel. " Contactati operatorul de retea..."... Cine este, dati-mi si mie nr-ul lui de tel. sa-l sun si sa vad ce vrea de la mine ?..."
***

Client: Da' de ce imi vine factura? 
Oper.: (blocat total) pai...serviciile noastre (bla-bla) 
Client: Da' io ce fac cu ea ca de vreo luna a venit? 
Oper.: Pai recomandarea mea este sa o platiti 
Client: Da' de ce sa o platesc?... Si daca n-o platesc? Nu vreau dom'ne s-o platesc. Asta-i buna! Nu vreau si gata!!!
***

- ...Spuneti-mi, va rog, cand ati facut ultima incarcare a cartelei dvs.? 
- Ieri seara. Am tinut-o vreo 4 ore la incarcat.
***

"Mi-apare si mie o scrisoare pe ecran....spuneti-mi cum pot sa intru in contact cu ea.....?"
***

- ..Am si eu telefonul blocat... 
- Ce va scrie acum pe tel? 
-..."etern cod PUK!!!!" (dupa ce tasteaza PUK): 
- Ce va apare pe tel? 
- ..."etern nev PIN!!!"...
***

- ..Ce se intampla domnule ca de 3 luni de zile nu mai primesc factura? 
- Pai haideti sa verificam daca adresa de facturare este cea corecta (si era).... 
- Aveti probleme in primirea corespondentei? 
- Pai ce probleme sa am ca aici in scara blocului nostru numai vecinul de la 2 are cutie, restul sunt demolate!!!
***

"As dori sa-mi activez serviciul de ocolire de identitate..." 
***

"Am sunat sa va rog sa-mi blocati cartela pt. ca mi-a fost rapit telefonul!"
***

"Ia ziceti, serviciul asta, Cost Control, pe cine controleaza, de fapt? Pe noi sau pe dumneavoastra?"
***

- Buna seara, vreau sa dau si eu un telefon pe ascuns? 
- Ce tip de telefon folositi? 
- Nu stiu, ca e intuneric in casa.
***

"Am sunat la 444 si colega dumneavoastra automatizata mi-a spus la revedere
***

Oper.: Factura dumneavoastra nu s-a emis inca, bla, bla... 
El: Domnisoara, factura este ptr. mine ca ciclul gagicii mele, cum nu vine, cum incep sa ma ingrijorez...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici