duminică, 1 aprilie 2012

Zambetul de azi

Trei tipi, un american, un neamt si un roman, se ciocnesc cu masinle intr-o intersectie !! 
Americanu': - Vai Fordul meu, economiile mele de 3 luni s-au dus pe apa simbetei... 
Neamtu': - Vai Mercedesu' meu, economiile mele de 6 luni s-au dus pe apa simbetei.... 
Romanu': - Vai Dacia mea, economiile mele de-o viata s-au dus pe apa simbetei... 
Ceilalti doi: - Da' cine te-a pus sa-ti cumperi o masina asa scumpa!!!!
*

- Ioane, cumparatu-ti-ai masina? 
- Cumparat, Vasile! 
- Ce culoare? 
- Pai ma Vasile, ai vazut ceriul la apusu' soarelui? 
- Vazut-am! 
- E, tot ase ni, numa' ca verde.
*

I: Cum trec romanii strada ? 
R: Se uita la stanga, se uita la dreapta, apoi in sus...
*

I: Cum se saluta politicienii in parlament ? 
R: Vrei sa fii miliardar ?
*

5 Secrete pentru a gasi FEMEIA PERFECTA : 
1. Este important sa gasesti o femeie care are grija de casa, stie sa gateasca bine si are un serviciu bine platit. 
2. Este important sa gasesti o femeie care te face sa razi, care te intelege, cu care poti sa discuti orice. 
3. Este important sa gasesti o femeie pe care sa te poti baza, care stii ca nu te minte niciodata. 
4. Este important sa gasesti o femeie buna la pat, care face dragoste cu placere si de cate ori vrei tu. 
5. Este important ca aceste 4 femei sa nu se cunoasca intre ele !
*
El si Ea, pe canapea:
Ea: Ce faci ? 
El: Ma gandeam ! Tu ? 
Ea: Si eu ma gandesc !... Tu la ce te gandesti ? 
El: La ce te gandesti si tu ! 
Ea: Porcule !
*

In timpul zborului cu avionul, o stewardesa americana intreaba un pasager de origine araba: 
- Doriti ceva de baut, un vin, sau cognac, whisky, bere? 
- Nu, multumesc, in cateva clipe voi conduce avionul.
*

O doamna intra la farmacie si ii cere farmacistului arsenic. 
Farmacistul intreaba: 
- Doamna, dar la ce va trebuie arsenicul? 
- Ca sa-l omor pe sotul meu ! 
- Doamna, nu pot sa va vand arsenic pentru acest motiv, imi pare rau, spune farmacistul. 
Atunci doamna scotoceste in poseta si scoate o fotografie cu sotul ei, care facea dragoste cu sotia farmacistului. Acesta se uita la fotografie si spune: 
- Ah, scuzati-ma, n-am stiut ca aveti reteta !
*

Sotul se intoarce tarziu acasa si incearca sa se bage in pat fara sa-si trezeasca nevasta.. Sotia il intreaba: 
- Ai venit, hai? Cat e ora? 
- 10. 
- Cum "zece", daca eu am auzit pendula batand unu? 
- Pai si, ce? Vrei sa bata si zero ?!
*

- Nu stiu ce sã mã fac, domnule doctor. Cãsãtoria mea a intrat într-un impas. 
- Cum asa? 
- Pãi, sotia mea nu mã poate suferi cînd sînt beat, iar eu n-o pot suferi cînd sînt treaz.
*

Un tip, rupt de beat, iese dintr-un bar. Se duce in parcare si incepe sa pipaie masinile pe plafon. 
Un sofer il vede si-l intreaba: 
- Ce faci frate, ce cauti? 
- Imi caut masina, zise betivul, clatinandu-se pe picioare! 
- Pai si de ce le pipai pe plafon, ce nu sunt toate la fel? 
- Ntz!.... A mea are girofar!
*

Plictisit de viata de la oras, Tom si-a cumparat o casa la tara inconjurata de vai si paduri. 
Dupa sase luni de singuratate, la usa lui apare un tip barbos, neingrijit, care ii spune: 
- Sunt vecinul tau, Bill, si locuiesc peste vale. Dau o petrecere diseara si m-am gandit sa te invit si pe tine. 
- A, ce bine! spune Tom. Chiar ma plictisisem. 
- Va fi ceva de baut, poate si ceva lupte. Sper ca nu te deranjeaza. 
- E OK, cred ca pot face fata. 
- Si se va face si sex. 
- A...ce bine! Sunt un tip deschis oricaror provocari. Cum crezi ca ar trebui sa ma imbrac? 
- Nu conteaza. Oricum vom fi numai noi doi.
*

Culmea notariatului …
Culmea notariatului: sã faci o copie legalizatã dupã un act sexual.
*

Barbatul interesant…
Un bãrbat  foarte bine merge cu liftul. La un moment dat, intrã o femeie. Dupã douã etaje, femeia opreste liftul, se uitã cochet la el si ii zice duios:
- Hai, fã-mã ca sã mã simt ca o femeie.
Bãrbatul se gîndeste putin, îsi dezbracã cãmasa, o aruncã pe jos si spune:
-Hai, spal-o si calc-o.
*

Pachet de salvare economica: sa presupunem ca Guvernul acorda fiecarui cetatean roman cate 100.000 RON.
- Daca vom cheltui acesti bani prin hypermarketuri, ei vor ajunge in China.
- Daca vom cumpara benzina, vor ajunge la Arabi.
- Daca vom cumpara calculatoare, vor ajunge in China, India si Hong Kong.
- Daca vom cumpara fructe si legume, vor ajunge in Turcia, Spania sau Italia.
- Daca vom cumpara autoturisme mici si economice, vor ajunge in Japonia, Coreea, Franta sau Germania.
- Daca vom cumpara unul din multele gadgeturi electronice, vor ajunge in Taiwan, si nu vor ajuta cu NIMIC economia nationala. 
Singura posibilitate de a pastra acesti bani in Romania, este sa-i cheltuim pe prostituate, pe gustosul vin romanesc sau pe tuica, produse garantat autohtone. Eu asa incerc sa fac, dar e greu de convins sotia ca fac asta numai din patriotism!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici